شبکه ملی سلامت اجتماعی کشور با ۳۳۰ سمن عضو از فردا فعالیت رسمی خود را آغاز می کند

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۷۴۹۹
شبکه ملی سلامت اجتماعی کشور با ۳۳۰ سمن عضو از فردا فعالیت رسمی خود را آغاز می کند
دبیر شبکه سلامت اجتماعی سازمان های مردم نهاد کشور گفت: شبکه ملی سلامت اجتماعی با عضویت 30 سمن شاخص کشور از فردا به صورت رسمی فعالیت خود را در قزوین آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد جعفری میزوجی در نشست با خبرنگاران که روز دوشنبه در  ساختمان امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: فعالیت شبکه سلامت اجتماعی از مهر ماه سال گذشته کلید خورد و در اسفند ماه با برگزاری انتخابات سراسری اعضای منتخب برای برنامه ریزی و  هماهنگی کارها برگزیده شدند.

وی بیان کرد: برای شکل گیری شبکه سلامت در کشور تعداد 1134 تشکل مردم نهاد داوطلب شدند که 930 سمن تایید شدند و تعداد 330 تشکل در شورای مرکزی عضویت یافته و انتخاب شدند.

جعفری میزوجی اضافه کرد: به طور میانگین از هر استان 5 تا 10 نفر در شبکه سلامت اجتماعی حضور دارند که 30 استان نماینده و 20 استان نیز در شهرستان های خود فعال شده اند.

دبیر شبکه ملی سلامت اجتماعی کشور تصریح کرد: با برگزاری اولین کارگاه ملی شبکه سلامت اجتماعی سازمانهای مردم نهاد کشور که از فردا به مدت سه روز در قزوین برگزار خواهد شد به صورت رسمی این شبکه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: گام نخست این شبکه سیاست گذاری و برنامه ریزی برای دوران پساکروناست که با شناسایی آسیب ها و چالش های مهم این دوران، نسبت به راه اندازی پویش های مردمی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اقدام خواهد شد.

جعفری میزوجی اضافه کرد:  سایت شبکه سلامت اجتماعی از اسفند ماه سال گذشته فعال شده و ما در هر بخشی که به سلامت اجتماع مربوط باشد ورود کرده و تاثیر گذار خواهیم بود.

Capture

وی یادآورشد: سالم سازی اجتماع در واقع نقطه مقابل آسیب های اجتماعی است و در کارگاههای آموزشی و مهارتی تلاش می کنیم به این هدف دست یابیم.

دبیر شبکه ملی سلامت اجتماعی کشور اظهارداشت: اولین کارگاه ملی شبکه سلامت اجتماعی سازمانهای مردم نهاد کشور از فردا سه شنبه 9 تا 11 آذرماه به مدت سه روز در مجتمع ایرانیان برگزار خواهد شد که روسای شبکه های سلامت اجتماعی استانها به صورت حضوری و مابقی اعضا و سمن های علاقمند به صورت غیر حضوری و ویدئو کنفرانس در آن شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: این کارگاه در سه حوزه تخصصی مشارکت های اجتماعی، مشکلات و چالش های اجتماعی و بررسی مقالات علمی و آموزشی در حوزه سلامت آموزش های تخصصی را مورد توجه قرار خواهد داد و 6 تن از اساتید شاخص کشوری و یک استاد از خارج کشور مباحث تخصصی را ارائه خواهند کرد.

جعفری میزوجی گفت:  توانمند سازی جوانان و خانواده ها، ارتباط گیری افراد و فن بیان در موضوعات کارگاه نیز پیش بینی شده است.

اولین کارگاه ملی شبکه سلامت اجتماعی سازمانهای مردم نهاد کشور از فردا به مدت سه روز در قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز