سمن های موفق مهمترین ابزار عملی شدن اهداف اجتماعی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۷۹۱۶
سمن های موفق مهمترین ابزار عملی شدن اهداف اجتماعی هستند
مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: سمن های موفق به دلیل غیر سیاسی بودن مهمترین ابزار کاربردی برای عملی شدن اهداف اجتماعی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اولین کارگاه ملی شبکه سلامت اجتماعی سازمانهای مردم نهاد جوانان کشور روز سه شنبه با حضور سالک معاون مشارکت های اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان کشور، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، علی لطفی معاون امور

جوانان، مریم بیدخام معاون امور اجتماعی استانداری قزوین، سرهنگ باجلان مسئول تربیت بدنی سپاه استان، لشکری مسئول کانون بسیج ورزشکارن، فلاح صفری کارشناس معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در مجتمع رفاهی ایرانیان قزوین برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی سه روزه 30 نفر از روسای شبکه های سلامت اجتماعی استانهای کشور به صورت حضوری و 200 تن از اعضای شبکهو سمن های علاقمند به صورت ویدئو کنفرانس در فضای مجازی مباحث آموزشی و تخصصی را دنبال می کنند.

مریم بیدخام گفت: اقدام عملی ارزشمند برای پرکردن خلاء حرف تا عمل با حضور سمن های موفق انجام شده است و ما در حمایت از سازمانهای مردم نهاد پویا جدی هستیم.

2

وی افزود: سلامت اجتناعی موضوعی فرابخشی است که با سمن ها محقق می شود و از آنجا که این نهادهای مردمی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی و خودگردان هستند می توانند در ارتقای سلامت اجتماعی نقش بی بدیلی ایفا کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین یادآورشد: سازمانهای جهانی در پیشگیری نگاه جدی و قاطعی دارند و ما هم باید به سمت پیشگیری از آسیب ها برویم تا هزینه های کمتری به جامعه تحمیل شود.

بیدخام یادآورشد: جامعه ای که سلامت روان دارد عاری از اعتیاد، طلاق و بزهکاری خواهد بود و ما بایستی در این زمینه جدی تر عمل کنیم.

وی بیان کرد:  برای ایام پسا کرونا که دوسال درگیر کرونا بودیم اتفاقات ناگواری رخ داد و چیزی که حال عمومی مردم را خوب می کرد متوقف شد لذا در این ایام آموزش و توانمند سازی جوانان و خانواده ها بسیار اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: نخبگان جوانی داریم که اثربخش هستند و اگر از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم به اهداف بلند خود خواهیم رسید.

اولین کارگاه شبکه ملی سلامت اجتماعی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور از امروز 9 تا 11 آذرماه در قزوین برگزار می شود.

در این کارگاه آموزشی شش استاد برجسته از داخل کشور و یک استاد خارج از کشور مباحث تخصصی را به شرکت کنندگان ارائه می کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز