کسب رتبه اول از سوی نیروگاه شهید رجایی قزوین در ساخت قطعات نیروگاهی

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۸:۰۷:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۸۲۵۴
کسب رتبه اول از سوی نیروگاه شهید رجایی قزوین در ساخت قطعات نیروگاهی
در ارزیابی عملکرد نیروگاه های کشور در حوزه ساخت داخل، نیروگاه شهیدرجایی قزوین رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی با اهدای لوح سپاس، از عملکرد مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در کسب رتبه نخست ساخت قطعات نیروگاهی در بین نیروگاه های کشور تقدیر کرد.

در لوح اهدایی محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، خطاب به علی فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی آمده است: صنعت تولید برق به مدد هوشیاری و مساعی تلاشگران لایق و متعهد در نظام جمهوری اسلامی همواره منشا سازندگی و آبادانی کشور عزیزمان بوده است.

بی شک استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربلندی آن، مرهون تلاش های ارزنده مدیران کارآمد و لایقی است که در راه خدمت گزاری صادقانه به مردمان این مرز و بوم از هیچ تلاشی فروگزار نکرده و آینده روشن این سرزمین و تامین برق مستمر و پایدار کشور را تضمین کرده اند.

بدین وسیله از تلاش ها و مساعی ارزشمند آن شرکت در زمینه ساخت داخل که براساس تعداد قطعات، رتبه اول را کسب کرده اید تشکر و قدردانی می نمایم. امید است در پناه ایزد منان در عرصه خدمت گزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موید و پیروز باشید.

علی رغم اعمال تحریم ها از سوی کشورهای پیشرفته و صاحب صنایع، صنعت تولید برق کشور توانسته است با اتکا بر دانش و تخصص بومی، تجهیزات و قطعات مهم و استراتژیک واحدهای نیروگاهی را تامین نماید که در این میان، اداره ساخت داخل نیروگاه شهید رجایی هم از زمان شکل گیری آن تاکنون با طراحی، مهندسی معکوس و ساخت قطعات و تجهیزات، نیاز واحدهای سیزده گانه این نیروگاه را تامین کرده است.

 

نظر شما