اهدا ۷۰دستگاه ویلچر به معلولان بهزیستی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی امام ( ره) در قزوین

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۶۹۵۷۳
اهدا ۷۰دستگاه ویلچر به معلولان بهزیستی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی امام ( ره) در قزوین
با همت ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) و بنیاد ۱۵ خرداد۷۰ دستگاه ویلچربه معلولان زیر ۱۴ سال بهزیستی استان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قروین؛ سید مهدی میر غفاری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) قزوین درآیین طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و تامین ۲۷ هزار ویلچر برای معلولان مناطق کم‌برخوردار کشور که در محل شیرخوارگاه حلیمه  برگزار شد، اظهار داشت: فاز نخست طرح "مثبت حرکت" بنیاد ١۵ خرداد برای تأمین ویلچر معلولان مناطق کم‌برخوردار کشور آغاز شد که دراین مرحله 2500 ویلچر بین معلولان توزیع و اهدا خواهد شد.

وی افزود: سهم استان قزوین در فاز  اول  ۷۰ ویلچر بوده که  از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)  به معلولان جسمی استان قزوین اهدا شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین بیان کرد : ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) همواره در کنار بهزیستی است و تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد توان خود بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات افراد تحت پوشش این سازمان را برطرف کند.

میر غفاری با اشاره به تفاهمنامه ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی افزود: ستاد اجرایی نسبت به تأمین و اهدای ٢٧ هزار ویلچر متعهد شده که این ویلچرها به تدریج در اختیار معلولانی که توسط بهزیستی و بنیاد ١۵ خرداد شناسایی می‌شوند، توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: اولویت توزیع در وهله‌ی اول با افرادی است که توانایی خرید ویلچر رادنداشته باشند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین تصریح کرد: ارزش ریالی این تعداد ویلچر دومیلیون تومان است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز