مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین کسب مدال نقره مهدی وهابی را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۸:۰۷
کد خبر: ۱۲۷۰۱۸۵
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین کسب مدال نقره مهدی وهابی را تبریک گفت
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوبن در پیامی کسب مدال ارزشمند نقره توسط «مهدی وهابی» ملی پوش ارزنده استان و کشورمان در رقابت های پارالمپیک را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوبن در پی کسب مدال ارزشمند نقره مهدی وهابی ملی پوش ارزنده و شایسته استان و کشورمان در مسابقات پارا وزنه برداری بازیهای پارا آسیایی جوانان بحرین پیام تبریکی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج)؛ قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش استان قزوین بار دیگر افتخارآفرینی کردند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استان همیشه قهرمان قزوین رقم زدند.

مهدی وهابی ورزشکار شایسته کشورمان، با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (س) موفق شد با اقتدار و شایستگی مدال ارزشمند نقره وزن ۴۹ کیلوگرم رقابت های پارا وزنه برداری مسابقات آسیایی جوانان بحرین را بدست آورد تا ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار و مقدس جمهوری اسلامی ایران، افتخاری بر افتخارات ورزش پرافتخار استان قزوین بیفزاید.

این موفقیت بسیار ارزشمند را به مردم سرافراز استان قزوین، جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان، استان و خانواده این قهرمان افتخارآفرین تبریک گفته، موفقیت تمامی قهرمانان افتخار آفرین استان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز