دستگیری جاعل سند نمره کار خودرو در قزوین

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۷:۲۸:۱۵
کد خبر: ۱۲۷۰۶۹۰
دستگیری جاعل سند نمره کار خودرو در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری جاعل سند نمره کار 15 دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع مبنی بر اوراق و سند نمره کار کردن خودروها در یکی از پارکینگ های قزوین پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی، اقدامات اطلاعاتی و مراقبت های نامحسوس پلیسی و اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: ماموران هنگام مراجعه به محل مشاهده کردند متهم در حال سند نمره کردن و حک ارکان یکدستگاه خودرو سمند تصادفی بر روی اتاق یکدستگاه سمند دیگر می باشد که بلافاصله دستگیر و به اداره اگاهی منتقل شد .

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه  در بازرسی از  محل  لوازم و دستگاه مخصوص حک و لپ تاپ آن کشف شد. بیان داشت: متهم در تحقیقات به عمل آمده به 15 فقره سند نمره کردن خودرو ها به همین روش  معترف و 7 دستگاه خودرو که با این شیوه تعویض پلاک آنها انجام شده بود کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر خودروهایی که با این روش سند نمره و به فروش رسیده اند ادامه داشته و  تحقیق برای شناسایی همدستان وی و کشف سایر جرائم مشابه از متهم ادامه دارد.

سردار ابراهیمی در خاتمه از شهروندان خواست، هنگام خرید خودرو حتما دقت کنند تا فریب این افراد شیاد که به طور حرفه ای عمل می کنند و اصالت خودرو را تغییر می دهند و در اصطلاح به آنان سند نمره کار می گویند نخورند و حتما در صورت مواجه شدن با این افراد موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز