کاشت نهال صلح و دوستی توسط سفیران صلحِ دوچرخه سوار در قزوین

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۷:۴۳:۱۴
کد خبر: ۱۲۷۰۶۹۲
کاشت نهال صلح و دوستی توسط سفیران صلحِ  دوچرخه سوار در قزوین
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دوچرخه سواران سفیر صلح و سلامت در قزوین نهال صلح و دوستی کاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی به همراه دیگر رکابزنان و سفیران صلح و سلامت برای ادای احترام و قدردانی از کادر بهداشتی و درمانی و مدافعان سلامت، پس از ورود به قزوین، در مراسمی با حضور مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان قزوین، اقدام به کاشت نهال صلح و دوستی کردند.

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: حرکت انسان دوستانه این دوچرخه سواران در حمایت، تجلیل، قدردانی و ستایش مردمی از فرشتگان و قهرمانان مدافع سلامت که با ایثار جان خود برای نجات جان انسانها در مقابل ویروس کرونا تلاش کردند، نشانگر روحیه انسان دوستی و نوعدوستی در وجود مردمان ایران زمین است.

وی افزود: دوچرخه سواران جهانگرد ایرانی با شعار صلح و دوستی و با دوچرخه دور ایران را رکاب خواهند زد تا پیام خود را به جهانیان و مردم کشورمان برسانند.

آصفی تصریح کرد: این اقدام نمادین دوچرخه سواران جهانگرد ایرانی و عضو داوطلب هلال احمر در راستای انتقال پیام عشق و دوستی مردم ایران با همکاری و مساعدت جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت و درمان صورت می گیرد و نشان دهنده روحیه انسان‌دوستی همه مردم ایران اسلامی است.

کرامت عزیززاده، دوچرخه‌سوار جهانگرد ایرانی و یکی از رکابزنان این گروه نیز در این مراسم گفت: برای اعتلای نام ایران در جهان و رساندن پیام بشردوستی ایرانیان سعی کردم، سفیر شایسته‌ای برای کشورم باشم.

image_2021_12_7-8_30_21_610_9vf

وی افزود: به عنوان سفیر صلح و دوستی از طرف جمعیت هلال احمر ایران در سال‌های ۹۵ و ۹۶ به ژنو و برخی کشورهای دیگر دنیا سفر کردم و با سفر به 70 کشور مختلف دنیا با رویکرد صلح، بشر دوستی و سلامت حدود ۴۰ هزار اصله نهال در گوشه و کنار دنیا کاشته ایم که اینک توفیق حضور در استان قزوین را دارم.

این دوچرخه سوار اهل آستارا در ادامه گفت: به عنوان سفیران صلح و سلامت، بدنبال اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری هستیم و می کوشیم در این سفرها پیام آور قدردانی از مدافعان سلامت، کادر درمان و پرستاران باشیم که با نثار جان خود با ویروس کرونا مبارزه می کنند.

کرامت عزیززاده، دوچرخه‌سوار جهانگرد ایرانی یادآورشد: حدود بیست سال است که با شعارهای مختلف در حوزه صلح، دوستی، حفاظت از محیط زیست، حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و حمایت از کودکان سرطانی، ایرانگردی و جهانگردی می کنم که امیدوارم بتوانیم در این راه قدمهایی هرچند شایسته برداشته و به اهداف انسانی خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز