اشتغال قهرمانان ورزشی استان قزوین را پیگیری می کنیم

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۹:۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۰۷۳۹
اشتغال قهرمانان ورزشی استان قزوین را پیگیری می کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با مصوبه قانونی و تاکید استاندار برای استخدام قهرمانان و مدال آوران ورزشی استان در دستگاههای اجرایی و شرکت ها پیگیری لازم صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم در خصوص استخدام قهرمانان ورزشی به خبرگزاری برنا اظهارداشت: یکی از مطالبات ورزشکاران قهرمان موضوع اشتغال به کار آنهاست که ما نیز مصمم هستیم با پیگیری لازم زمینه استخدام مدال آوران را در ادارات و شرکت ها مهیا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در خصوص قهرمانانی که شرایط استخدام را دارند و مدرکشان با پست سازمانی مطابقت دارد در اداره ورزش و جوانان اقدام کرده اند که در این راستا قهرمانانی چون آقایان بهمن عسگری و چگینی و خانم کبیری در اداره ورزش و جوانان استخدام شدند و برخی قهرمانان نیز شرایط جذب در اداره ورزش را ندارند ولی قانون این اجازه را داده در دستگاههایی که مدرک تحصیلی آنها با پست سازمانی هماهنگی دارد استخدام شوند.

علایی مقدم

علایی مقدم تصریح کرد: به همین منظور با تاکید و دستور استاندار محترم برای استخدام قهرمانان ورزشی استان از جمله رامین صفری، علیپور و آسیابری که شرایط استخدام از سهمیه قهرمانان را دارند اقدام کرده ایم تا به نتیجه برسد.

وی اظهارداشت: تعداد 5 نفر از قهرمانان ورزشی و مدال آور استان که شرایط استخدام در دستگاههای دولتی را دارند شناسایی کرده ایم که پیگیری لازم برای جذب افراد انجام شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز