داوطلبان هلال احمر با دغدغه مندی در امور خیرخواهانه در خدمت به همنوعان تلاش می کنند

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۲۷۱۸۱۴
داوطلبان هلال احمر با دغدغه مندی در امور خیرخواهانه در خدمت به همنوعان تلاش می کنند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: داوطلبان هلال احمر با دغدغه مندی در امور خیرخواهانه در خدمت به همنوعان خود تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر استان قزوین روز پنجشنبه در کتابخانه امام خمینی برگزار شد.

در این مراسم که اکبری مشاور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری، تقوی عضو شورای شهر و جمعی از داوطلبان حضور داشتند از خیرین و داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر استان تجلیل شد.

حسن آصفی در این مراسم با اشاره به اهمیت امور خیرخواهانه و روز داوطلبان گفت: انسانیت غایت خلقت است و در واقع همه درد و رنج های بشر از یک سوی و شادمانی هایش از دگرسو در طول تاریخ، میان دو نقطه انسانی و غیر انسانی رقم خورده است.

وی بیان کرد: هرچه انسان از قطب انسانیت دورتر شده ، رفتارها ، منش ها و افکار، گرد نقطه مقابل آن جمع شده بنابراین برای آرامش و نشاط و زندگی عاری از درد و رنج های تحمیلی، جوامع بشری می بایست به فطرت خود بازگردند و منش انسانی را که در آن نهفته بیدار کرده و انسانیت را در ضمیر خود نهادینه کند.

image_2021_12_9-12_59_31_198_ixX

آصفی تصریح کرد: این تنها مسیر برون رفت از گرفتاری های جهان است، اما چه می شود که در این گستردگی کره خاکی و پیچیدگی رفتارهای نامهربانه که هر روز شاهد آن هستیم بازگشت به قطب انسانیت به مسئله ای بزرگ و گاه لاینحل مبدل شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: اگر چه در طول تاریخ انسان های صالح و اندیشمندی که برای کاهش و یا رفع رنج بشر تلاش کرده اند، کم نبوده اند، ولی جهان همچنان تب دار از درد روز افزون است. 

آصفی اضافه کرد: اگر امروز هنوز از انسانیت رنگ و جلایی مانده، حاصل تلاش بی دریغ انسانهای بزرگ و شریفی است که در جای جای جهان نقش آفرینی کرده و همچنان پرچم انسانیت را بر دوش دارند از همین رو امروز ما گرد هم آمده ایم تا در پاسداشت روز جهانی داوطلب، از انسانیت سخن بگوییم و قدر شناس همه راد مردان و زنان نیک اندیشی باشیم که هدف از خلقت را انسانیت می دانند و برای تحقق آن بدون چشم داشت و نفع طلبی، ارزشهای انسانی را با رفتارهای بشر دوستانه و قدم های مهربانانه خویش به نمایش می گذارند. 

وی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر در واقع خانه داوطلبان و نیکوکارانی است که دغدغه همنوعان خود را دارند و بستری فراهم می کند تا این نیکوکاران بتوانند به طور شایسته خدمات انسانی خود را ارائه کنند.

image_2021_12_9-12_59_35_410_BRp

آصفی یادآورشد: وظیفه خود می دانم از داوطلبان گرانقدری که در واقع حلقه اتصال توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان هستند، قدردانی کنم و از خداوند برای همه آنان که در راستای ترویج فرهنگ بشر دوستی و کمک به همنوعان خود اهتمام ارزنده می ورزند آرزوی سلامتی و موفقیت داشته باشم.

در این مراسم از 40 تن از  خیرین، داوطلبان، جوانان و امدادگران برتر جمعیت هلال احمر استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز