مجمع نمایندگان استان قزو.ین با رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۱:۳۷
کد خبر: ۱۲۷۱۸۳۷
مجمع نمایندگان استان قزو.ین با رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند
نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور مشکلات و ضرورت تامین آب شرب و کشاورزی، تکمیل ساخت راههای ارتباطی به گیلان و مازندران و ایجاد هاب لجستیک در استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه نشست با مجامع استانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه با استانداران و نمایندگان استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، البرز و مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

لطف الله سیاهکلی در خصوص مهمترین مسائل مطرح شده در این دیدار به خبرگزاری برنا اظهارداشت: یکی از کارهای خوبی که توسط رئیس جمهور به صورت مستمر برگزار می شود دیدار با نمایندگان استانهاست تا در جریان مشکلات، کمبودها و ظرفیت ها و درخواست های نمایندگان قرار گیرند.

وی افزود: امروز هم در این دیدار آقای رئیس جمهور نکات مهمی را در خصوص نقش پرستاران در تامین سلامت جامعه، واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران و تامین بودجه های استانی مطرح کردند.

image_2021_12_9-13_25_31_380_96u

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته مهم دیگر مطرح شده از سوی آیت الله رئیسی تاکید دولت در حذف تشریفات و هزینه های کم در سفرهای استانی بود و در کنار آن مشکلات مدیریت منابع آبی مورد توجه قرار گرفت و به استانداران تاکید شد در کنار امور روزمره خود دفاتر جذب سرمایه گذاری ایجاد کنند تا برای تسهیل در امور اقدام شود.

سیاهکلی یادآورشد: همچنین توجه به اخلاق سیاسی و اقتصادی برای مسئولان از سوی رئیس جمهور مطرح شد و در کنار آن رفع تنگناهای معیشتی مورد توجه بود تا به سمت عدالت محوری حرکت شود

وی در خصوص مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان استان قزوین هم گفت: نمایندگان مشکلات معیشتی، کم‌آبی، چالش های زیست ‌محیطی و ضرورت اجرای عدالت در شبکه توزیع را مطرح کردند.

سیاهکلی اضافه کرد: در این دیدار در مورد ضرورت تامین آب کشاورزی و شرب در استان بویژه تسریع در آبرسانی از سد طالقان به شهرستان آبیک مواردی مطرح شد و در زمینه تکمیل طرح های نیمه تمام بویژه جاده های منتهی از قزوین به گیلان و مازندران، کمبود تخت های بیمارستانی، کم بودن نسبت بودجه و درآمدهای استانی، نکاتی را مطرح کردیم و خواستار توجه به آن شدیم.

image_2021_12_9-13_27_3_222_Y4V

وی اظهارداشت: همچنین پیشنهاد داده شد تا پروژه ادامه ساخت مترو هشتگرد به قزوین در قرارداد اقتصادی با کشور چین در اولویت قرار گیرد و در خصوص انتقال فرودگاه از مرکز به استان اعلام آمادگی کردیم و با توجه به نزدیکی قزوین به بندر انزلی پیشنهاد دیگر ما تسریع در اجرای هاب لجستیک در استان بود که امیدواریم مورد توجه رئیس جمهور قرار گیرد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دیدار بار دیگر از رئیس جمهور دعوت کردیم تا سفر به استان قزوین را نیز در اولویت های خود قرار دهند تا بتوانیم از دستاوردهای این سفر در استان بهره مند شویم.

استانداران استان‌های حاضر در این نشست نیز یکی از راهکارهای تسریع در رسیدن به رشد اقتصادی پیش‌بینی شده در بودجه سال آینده را تفویض بیش از پیش اختیار به استانداری‌ها عنوان کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز