توجه به نیازهای مناطق جنوب شهر قزوین در اولویت قرار گیرد

۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۲۷۵۰۰۱
توجه به نیازهای مناطق جنوب شهر قزوین در اولویت قرار گیرد
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به نیازهای جنوب شهر و تکمیل طرح های ورزشی و رفاهی در این مناطق در اولویت برنامه های مدیران شهری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قروین؛ فاز دوم کمربندی نسیم شمال، روز جمعه با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)، رجحانی معاون عمرانی، صباغی شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری افتتاح شد.

فاطمه محمد بیگی در مراسم افتتاح فاز دوم کمربندی نسیم شمال با تبریک روز حمل و نقل اظهارداشت: توسعه و پیشرفت اقتصادی هر کشوری مرهون توجه به توسعه حمل و نقل است و در این میان فعالان این صنعت بویژه رانندگان نقش مهمی در موفقیتها ایفا می کنند.

وی بیان کرد: رانندگان شبکه حمل و نقل درون شهری و برون شهری با سختی ها و مشکلات معیشتی درگیر هستند اما همچنان ایثارگرانه خدمت می کنند که این روحیه ستودنی است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان قزوین با داشتن محورهای مواصلاتی مهم در مسیر کریدور شمال به جنوب و شرق و غرب کشور جایگاهی ملی دارد و بایستی به نیازهای جاده ای و حمل و نقل آن توجه بیشتری شود.

111111

محمد بیگی اظهارداشت: شبکه حمل و نقل عمومی در دوران کرونا هم آسیب دید و هم توانست نقش مهمی در جابجایی شهروندان ایفا کند و جابجایی روزانه ۴۰۰ هزار نفر توسط تاکسی و اتوبوس در استان قزوین بیانگر اهمیت این شبکه است.

وی اظهارداشت: سازمان اتوبوسرانی قزوین چند سالی است جابجایی زائران در اربعین حسینی را بر عهده دارد و با این اقدام ارزشمند توانسته جایگاه خوبی در کشور  کسب کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در حال حاضر بازسازی و نوسازی اتوبوس های کشور در دومرکز صورت می گیرد که استان قزوین هم در این زمینه شاخص است و نسبت به بازسازی اتوبوس های استانهای غرب کشور فعالیت می کند.

وی افتتاح کمربندی جنوبی نسیم شمال را از مطالبات مردم منطقه دانست و یادآورشد: مردم مناطق جنوبی شهر قزوین بیش از دو سال است در انتظار افتتاح این طرح هستند که امیدواریم با بهره برداری از این کمربندی شاهد کاهش بار ترافیک در جنوب شهر قزوین بویژه تردد ایمن خودروهای سنگین باشیم.

محمد بیگی در ادامه اظهارداشت: از شهردار محترم درخواست می کنیم برای روکش آسفالت خیابانهای اصفهان و تبریز که به دلیل تردد خودروهای سنگین بشدت آسیب دیده اقدام کرده و برای زیباسازی محلات جنوب شهر و خدمت رسانی به محله پایین دست امامزاده حسین (ع) نیز برنامه ریزی کند.

image_2021_12_17-12_30_36_309_ObW

وی گفت: در جنوب شهر قزوین یک ورزشگاه نیمه تمام وجود دارد که جوانان منطقه خواستار تکمیل آن هستند تا فضای مناسبی برای ورزش و گذران اوقات فراغت آنها مهیا شود که امیدواریم شورا و شهرداری به آن اهمیت دهد و در دستور کار قرار دهد.

در ادامه سرهنگ حسن پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین هم گفت: کمربندی نسیم شمال از طرح های مهم عمرانی شهری است که سرانجام پس از سالها به نتیجه رسید و افتتاح شد.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته با افزایش بار ترافیکی مناطق جنوبی شهر قزوین پلیس راهور در کنار شهرداری و مدیران شهری بود تا مشکلات ترافیکی بیشتر نشود و امروز بازگشایی این مسیر می تواند خبر خوبی برای شهروندان باشد.

سرهنگ حسن پور تصریح کرد: پلیس همواره در کنار مردم است و برای ایمن سازی ترددهای درون شهری و روان سازی ترافیک آماده ماموریت است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین یادآورشد: افتتاح کمربندی نسیم شمال از کارهای جهادی است که بسرعت در دوره مدیران جدید شهری آماده بهره برداری شده است.

IMG_20211216_083238_629

فاز دوم کمربندی نسیم شمال به مسافت 2800 متر با 60 میلیارد تومان اعتبار امروز با حضور استاندار قزوین افتتاح شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز