دیپلماسی فعال خارجی دولت دستاوردهای خوبی برای کشور رقم خواهد زد

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۷:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۶۶۱۳
دیپلماسی فعال خارجی دولت دستاوردهای خوبی برای کشور رقم خواهد زد
نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلماسی فعال وزارت امور خارجه دستاوردهای خوبی در آینده اقتصادی و سیاسی کشور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای اداری شهرستان آوج روز سه شنبه به ریاست استاندار قزوین با حضور روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، نصرت الله علیرضایی فرماندار، امام جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

روح الله عباسپور در این جلسه اظهارداشت: با شکل گیری دولت و مجلس انقلابی امیدواری زیادی در مردم ایجاد شده تا مشکلات کشور سریعتر حل شود.

وی افزود: امروز دولت انقلابی به مردم متعهد شده تا با کمک مجلس به معیشت مردم توجه کند اما در ابتدای مسیر هستیم و باید فرصت دهیم تا کارها بتدریج عملیاتی شود.

عباسپور تصریح کرد: باید بپذیریم بخشی از مشکلات کشور ناشی از تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان و برخی مربوط به ضعف مدیریت ها بوده و امروز انتظار داریم با رفع چالش های گذشته بتوانیم شرایط بهتری را برای مردم و کشور ایجاد کنیم.

وی گفت: در خصوص واکسیناسیون در گذشته اگر برخی تحریم ها را موجب روند ضعیف و کند واکسیناسیون می دانستند اما دیدید در دولت جدید و فعالیت خوب وزارت خارجه با ورود واکسن توانستیم در وضعیت خوبی قرار بگیریم و سرعت واکسیناسیون در کشور مطلوب است.

image_2021_12_21-13_8_44_50_OcN

نماینده بویین زهرا و آو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عضو شدن ایران در پیمان شانگهای کار خوبی بود زیرا در این عرصه ظرفیت اقتصادی بالایی وجود دارد که می توانیم برای بهبود شرایط اقتصادی کشور از آن استفاده کنیم و گره گشای مشکلات باشیم.

عباسپور از دیپلماسی فعال کشور ابراز رضایت کرد و گفت: امروز با رویکرد خوب وزارت امور خارجه توانسته ایم کشورهای شرق دنیا را نسبت به خود متوجه و فعال کرده و اثرگذاری تحریم ها را کمتر کنیم و امیدواریم شرایط بهتری برای کشور ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات شهرستان آوج بیان کرد: کمبود امکانات درمانی و بهداشتی از چالش های مردم است که خوشبختانه با دریافت مجوز احداث بیمارستان انتظار داریم اعتبارات آن تامین شده تا این خواسته برآورده شود.

عباسپور ایجاد اشتغال و توجه به ظرفیت های گردشگری و کشاورزی منطقه را نیز از دیگر مطالبات مردم دانست.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز