مردم قزوین با گرامیداشت حماسه ۹ دی بار دیگر با ولایت بیعت کردند

۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۲۸۰۲۳۶
مردم قزوین با گرامیداشت حماسه ۹ دی بار دیگر با ولایت بیعت کردند
مردم قزوین با برگزاری مراسم یادبود حماسه9 دی و گرامیداشت یاد شهید سلیمانی بار دیگر با مقام عظمای ولایت بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور ، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و گروههای مختلف مردم در مزار شهدای قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام ادیانی در تجمع مردم قزوین در مراسم 9 دی ماه گفت: مردم قزوین در همه صحنه ها پیشتاز بوده و هستند و در حماسه 9 دی نیز ارادت خود به نظام و ولایت را بار دیگر اعلام کردند.

وی بیان کرد: این اجتماع باشکوه مردم در کنار مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی بار دیگر دلدادگی مردم را نشان داد و شما بار دیگر حضور و اعتقاد و میثاقتان را به منصه ظهور رساندید و این یوم الله را گرامی داشتید.

image_2021_12_30-12_4_16_723_1oI

رئیس سازمان عقیدتنی سیاسی ناجا تصریح کرد: جهاد تبیینی آنگونه است که ائمه معصومین از جمله حضرت زینب(س) در بطن حادثه عاشورا به این نوع جهاد عمل کرد و یکی از مصادیق مهم که از بستر حضور مردم می توان جهاد تبیینی را تعبیر کرد حضور مردم در حماسه 9 دی است.

ادیانی اظهارداشت: انقلاب با مبارزات امام و تاسی از ائمه و حضور مردم به پیروزی رسید و امروز هم تداوم انقلاب به تبعیت از رهبری و حضور مستمر مردم نیاز دارد.

وی گفت: برخی اعتقاد داشتند هیچ انقلابی بدون اتکا به شرق و غرب نمی تواند صورت گرفته و پیروز شود ولی امروز انقلاب اسلامی نمونه بارزی از یک کشور مستقل و انقلابی متکی به مردم را به جهانیان عرضه کرده است.

ادیانی یادآورشد: در دوران انتقال رهبری از امام راحل به آیت الله خامنه ای ، برخی دنبال توطئه بودند و در ادامه شیطنت های خود حماسه9 دی را با هدف آسیب زدن به خیمه ولایت و رهبری به راه انداختند که یاری خداوند، هدایت رهبری و هوشیاری مردم شکست خورد.

وی اظهارداشت: برای اولین بار در تاریخ انتخابات سال 88 از نماد «رنگ» استفاده شد و افراد پشت صحنه انقلاب مخملی و رنگی کشورهای دیگر را الگو برداری کردند و با در ادامه به بهانه تقلب خواستند به اهداف شوم خود با تابلوی نیروهای داخلی برسندکه این نقشه نیز خنثی شد

image_2021_12_30-12_4_20_377_jXo

ادیانی اضافه کرد: کسانی که خودشان سالها متولی انتخابات بودند، این بار معترض انتخابات شدند و فرد ساده لوحی بدون اطلاع از شمارش نهایی ادعای پیروزی کرد و به دام دشمن افتاد.

وی گفت: رهبری اتمام حجت کردند که مراقب باشند اگر جریانی را شروع کنند دیگر اتمام آن با خودشان نخواهد بود و همین گونه شد و باید پرسید چطور  وقتی طرفداران شما در گذشته رای آوردند همه چیز خوب و قانونی بود اما وقتی رای نمی آورید اتهام تقلب می زنید.

این مسئول اظهارداشت: بنام تقلب دو ماه کشور را وارد التهاب و نگرانی کرده و به آبروی نظام در مجامع بین المللی خدشه زدند و شیرینی انتخابات را به ذائقه مردم تلخ کردند و به کشور آُسیب زدند و بدون تردید اگر امام زنده بود حتما حکم فتنه گران اعدام بود زیرا پشت صحنه این فتنه رنگین، اسراییل، آمریکا و انگلیس حضور داشتند.

۹ دی روز حماسی دفاع از ولایت و انقلاب بود

ادیانی اضافه کرد: حماسه  9 دی در واقع روز دفاع توام با بصیرت مردم آگاه از ولایت بود که با هوشیاری بساط فتنه گران را جمع کردند و جا دارد از ملت ایران و مردم قزوین تشکر کنیم که با حضور خالصانه خود موجب تقویت جایگاه ولایت شدند.

image_2021_12_30-12_5_25_925_87F

وی با اشاره به آموزه های حماسه 9 دی هم گفت: انتخابات 1400 نتیجه جهاد تبیینی و حماسه 9 دی بود و شاید بتوان از این حماسه درس گرفت که اگر مسئولان به مردم و ظرفیت های داخلی تکیه کنند هیچ گره ای نمی ماند که باز نشود و می توان دست خالی هم بر دشمن پیروز شد.

ادیانی اضافه کرد: افرادی که هشت سال کشور را معطل بیگانگان کردند و پیش آنها کاسه گدایی گرفتند ای کاش یک بار سراغ ائمه معصومین می رفتید و از آنها گدایی می کردند تا جواب بگیرند.

مسئولان به رسالت خود در قبال مردم عمل کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه اظهارداشت: مردم در حماسه 9 دی ماه به وظیفه خود عمل کردند و امروز نوبت مسئولان است که نگذارند با ثروت اندوزی طغیان دیگری از ثروت برای گروه دیگری شکل بگیرد و از جناب آقای رئیسی به عنوان دولتی انقلابی و مردمی انتظار داریم با اتکا به خداوند و خدمت صادقانه در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارند.

image_2021_12_30-12_4_12_391_hxD

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی بار دیگر گوش به فرمان رهبری است و با اقتدار در مسیر آرمانها گام برمی دارد و امیدوار است با تداوم صدور انقلاب به کشورهای منطقه زمینه تحقق تمدن اسلامی را مهیا کند.

در ادامه تجمع کنندگان با شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز