تولید محتوای آموزشی و درسی در قزوین تقویت می شود

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۰:۲۲:۰۴
کد خبر: ۱۲۸۱۷۴۵
تولید محتوای آموزشی و درسی در قزوین تقویت می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با افتتاح استودیوی شبکه شاد در قزوین تولید محتوای کیفی آموزشی و درسی با کمک معلمان باتجربه دراستان تقویت می شود و شتاب می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسنعلی اصغری روز دوشنبه در مراسم افتتاح استودیو شبکه شاد که با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: این استودیو برای تولید محتوای آموزشی و بومی سازی محتوای آموزشی راه اندازی شده و اولین گروههای آموزشی دبیران و استادان پیام آموزشی خود را به دست گروههای هدف می رسانند.

وی گفت: با امضای تفاهم نامه با صدا و سیما قرار است برنامه هایی با  عنوان سیمای مدرسه تهیه و پخش می شود که تاثیر گذار خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در این استودیو برنامه هایی با کیفیت تولید خواهد شد و مناطق محروم برخوردار می شوند.

image_2022_1_3-11_16_10_860_W3I

اصغری گفت: برای برقراری عدالت آموزشی باید بستر کار مهیا شود و استودیوی شاد این امکان را مهیا می کند تا تولیدمحتوای خوبی داشته باشیم.

وی بیان کرد:اگر با مسایل هوشمندانه مواجه نشویم به هدف نمی رسیم لذا تاکید جدی داریم محتوای خوب و کیفی تولید کنیم و به دست مخاطبان برسانیم و راه اندازی استودیوی شاد بدون تردید یک گام برای رسیدن به این هدف آموزشی است.

اصغری تصریح کرد: خوشبختانه در استان نیروی انسانی خوبی داریم که توان بالایی در روش های نوین تدریس دارند و می توانیم با کمک این معلمان در این شرایط وضعیت بهتری را برای تدریس و تحصیل ایجاد کنیم. 

image_2022_1_3-11_16_7_791_R6v

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: اگر نتوانیم به روز باشیم دچار چالش می شویم لذا داشتن برنامه و نگاه علمی در برنامه ریزی ها به هدفمند شدن کارها و دستاوردهای مطلوب منجر می شود و ما نیز تلاش می کنیم در این مسیر حرکت کنیم و در این راه نگاه اخلاقی در برنامه های ما حاکم خواهد بود.

وی با تشکر از مجموعه همکارانی که در راه اندازی استودیوی شبکه شاد تلاش کردند، گفت: هر کاری که برای دانش آموزان صورت گیرد وظیفه ماست و امیدواریم با تولید برنامه های سازنده به مهارت آموزی دانش آموزان وتقویت توان علمی آنها کمک کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز