شهید سلیمانی به ولایت به عنوان خیمه نظام، باوری عمیق داشت

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۶:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۱۸۰۰
شهید سلیمانی به ولایت به عنوان خیمه نظام، باوری عمیق داشت
نماینده سابق قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی به خداوند، قیامت و ولایت اعتقاد کامل و باوری عمیق داشت و به همین دلیل ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید محمدحسینی در مراسم سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در آموزش و پرورش گفت: شهید سلیمانی چند باور عمیق داشت که موجب ماندگاری وی شد.

وی افزود: شهید سلیمانی باور داشت که خدا هست و ناظر اعمال همه است، قدرت دارد و هر چه بخواهد می شود شاید ما هم اینها را می گوییم اما باورمان ضعف دارد به همین دلیل خطا و گناه می کنیم.

حسینی بیان کرد: شهید سلیمانی چون بخدا باور داشت از کسی نمی ترسید و زندگی خود را در جنگ با داعش سپری کرد و چون باور به قیامت داشت که باید جوابگو باشد به بصیرت اعتقادی و فکری رسیده بود.

 وی اظهارداشت: شهید سلیمانی به ولایت باور داشت و معتقد بود ولایت به کشور نظام می بخشد و شهید ولایت را خیمه می دانست و به عنوان یک رکن اساسی به آن پایبند بود. 

حسینی تصریح کرد: هرکس با رهبری و ولایت مخالفت کند به زباله دان تاریخ می رود و هر سابقه ای داشته باشد از بین می رود.

وی گفت: شهید وابسته به جریانی نبود اما به ستون خیمه ولایت باور واقعی داشت چون فرزند مکتب علی و فاطمه بود.

حسینی تصریح کرد: همه باید از ولایت دفاع کنیم و داشتن سلایق و دیدگاههای مختلف اشکال ندارد زیرا ملاک باور به ولایت و رهبری است و کسی که رهبری را قبول نداشته باشد قابل اعتماد نیست.

نماینده سابق مجلس یادآورشد: باید باورها را در خود زنده کنیم و با این باورها از دنیا برویم.

image_2022_1_3-12_40_25_286_YYX

در ادامه بیانیه تشکلهای دانش آموزان توسط دانش آموز امیر ورسه ای قرائت و سپس از خانواده شهید حجت اسدی تجلیل شد.

image_2022_1_3-12_37_19_699_d8p

حکیم زاده معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پایان از مدرسه زنده یاد امین بازدید کرد و در جریان  رعایت پروتکل های بهداشتی قرار گرفت‌.

انتهای پیام

نظر شما