ایران اسلامی با حفظ آرمانهای شهدا و امام راحل مقتدرانه در مقابل زورگویان خواهد ایستاد

۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۸۳۱۵۲
ایران اسلامی با حفظ آرمانهای شهدا و امام راحل مقتدرانه در مقابل زورگویان خواهد ایستاد
استاندار قزوین گفت: ملت ایران با تبعیت از رهبری و تداوم مسیر شهدا هرگز تن به ذلت و اسارت نخواهد داد و با اقتدار در مسیر حفظ آرمان شهدا گام بر می دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی روز پنجشنبه در سی و چهارمین سالگرد شهدای خوزنین از توابع شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع برگزار شد اظهارداشت: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون خون شهداست و ملت ایران قدردان این سرمایه های ارزشمند است.

وی اضافه کرد: به گفته امام راحل ملتی که شهادت را سرلوحه آرمانهایش قرار دهد هرگز تن به اسارت نخواهد داد و این روحیه در دوران پس از انقلاب موجب شده تا بتوانیم در مقابل دشمنان پیروز میدان باشیم.

استاندار قزوین با اشاره به دوران افول آمریکا تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در گذشته با حقارت و زورمندانه وارد منطقه شدند و وقایع اخیر نشان داد که با حقارت و ذلت نیز منطقه را ترک خواهند کرد و ملت های مظلوم پیروز میدان هستند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی با صدور پیام انقلاب موجب بیداری ملل مظلوم منطقه و جهان شده و امروز همه اذعان دارند که مبارزه با ظلم و ستم زیاده خواهان به عنوان یک آرمان از مرزهای کشورمان عبور کرده و به سایر ملل رسیده است.

اعلایی بیان کرد: شهدا با نثار خون ارزشمند خود موجب آبیاری درخت انقلاب شدند و تداوم این راه نیز همچنان به اهدای خون نیاز دارد و ملت در این مسیر استوار است.

استاندار با تجلیل از مقام شامخ شهید سلیمانی اظهارداشت: سرداران والا مقامی چون شهید سلیمانی جان خود را برای انقلاب فدا کردند تا آرمانهای امام راحل در جامعه جاری باشد و امروز در گرامیداشت یاد شهید باید منش و رفتار شهید سردار سلیمانی را در زندگی پیاده کنیم و دنباله رو این مکتب باشیم.

اعلایی گفت: دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند با ایجاد بدبینی و بی اعتمادی به انقلاب آسیب بزنند اما مردم آگاه و با بصیرت کشور با تبیعت از ولایت و حفظ هوشیاری خود از مشکلات عبور کرده و دشمنان را نا امید خواهند کرد.

وی بیان کرد: با روی کار آمدن دولت انقلابی مردم امیدوار شده اند که مشکلات و تنگناها بتدریج حل شده و آینده روشنی در انتظار مردم ایران باشد.

اعلایی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدا در مناطق مختلف استان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز