استاندار : سرمایه گذاران حوزه فرهنگ و هنر در استان قزوین مورد حمایت بیشتری قرار می گیرند

۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۲۳:۳۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۸۵۱۸۰
استاندار : سرمایه گذاران حوزه فرهنگ و هنر در استان قزوین مورد حمایت بیشتری قرار می گیرند
استاندار قزوین گفت: یکی از ظرفیت های استان قزوین، پیشینه و هویت غنی فرهنگی آن است و ما هم از سرمایه‌گذاران حوزه فرهنگ و هنر بیشترین حمایت را خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، محمد مهدی اعلایی در نشست با مسئولان انجمن‌ها و تشکل های فرهنگی و هنری استان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به پیشینه فرهنگی قزوین خاطر نشان کرد: استان قزوین با توجه به جغرافیای قزوین و ذخایر موجود، مزیت های نسبی در همه حوزه ها به ویژه اقتصاد دارد، اما مزیت مطلق استان در حوزه فرهنگ غنی آن است.

استاندار قزوین با اشاره به تدین و اصالت بی نظیر مردم قزوین تصریح کرد: شاید این ظرفیت برای اهالی خود قزوین زیاد مورد توجه قرار نگرفته و از کنار آن عبور کرده اند اما افراد خارج از استان، این سرمایه ها را بیشتر مورد توجه قرار می دهند.

اعلایی اظهار داشت: نجابت و شرافت انسانی در قزوین و دست نخوردگی فرهنگ آن با توجه به سیر تحولات اجتماعی نشاط آور است.

اعلایی افزود: هنر، نمایانگر فرهنگ عمیق هر جامعه است و امیدواریم بتوانیم تسهیل‌گر امور فعالان این عرصه باشیم و با توجه به دغدغه های فراوان در حوزه فرهنگ و هنر باید به صورت ویژه ای به فرهنگ توجه کنیم و از آن غافل نشویم. 

استاندار قزوین با تاکید بر حضور مسئولان در جمع اصحاب فرهنگ و هنر، یادآورشد: کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر از مهمترین وظایف مدیران است و باید برای آن برنامه ریزی کنیم که در این راستا نیازمند نگاه هنری و اقتصادی هستیم و باید زیرساخت ها را تامین کنیم تا هنرمندان آثار هنری را بر اساس سلیقه و ذائقه مردم تولید کنند.

وی با اشاره به استقبال از سرمایه گذاران حوزه هنر، افزود: هر شخصی بخواهد در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه‌ گذاری کند بیشترین امتیاز را به وی می دهیم تا با کمک هنرمندان بتوانیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز