استاندار قزوین از اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان بازدید کرد

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۸۵۳۶۴
استاندار قزوین از اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان بازدید کرد
محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین از اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان در قزوین بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی تیم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه به همراه عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدرسی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رحیمی مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری با حضور در سالن تختی محل اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان کشور با نحوه تمرینات و آماده سازی تیم ملی آشنا شد.

کشتی  1

استاندار قزوین در این بازدید گفت: قهرمانان الگوهای خوبی برای جامعه هستند و باید با معرفی قهرمانان موفق زمینه تداوم مسیرهای اخلاقی را هموار کنیم.

اعلایی در این بازدید ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوشان کشور گفت: امیدواریم شرایط اردو برای ورزشکاران مناسب باشد و مشکلی نداشته باشید و ما نیز در کنارتان هستیم و حمایت می کنیم تا این اردو بخوبی سپری شود.

وی بیان کرد: با انگیزه و.روحیه بالایی که در ورزشکاران دیده می شود و سرمربی خوب تیم آقای لایق مطمئن هستیم که ملی پوشان حاضر در این اردو در رقابت های برون مرزی پیش رو برای ورزش ایران افتخار آفرینی خواهند کرد و پرچم میهن اسلامی را به اهتزاز درخواهند آورد.

استاندار قزوین یادآورشد: قهرمانان الگوهای خوبی برای جامعه هستند و موفقیت های این افراد می تواند دیگر جوانان را برای رسیدن به موفقیت و خودباوری ترغیب کند.

۲۱ دوبنده پوش در اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم کشتی ناشنوایان حضور یافته اند و تمرینات آماده سازی ملی پوشان در این اردو در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی قزوین در حال برگزاری است.

این اردو از پانزدهم دی ماه آغاز شده و تا بیست و پنجم دی ماه جاری ادامه دارد.

کشتی 2

ملی پوشان در این اردو زیر نظر رضا لایق مربی مطرح کشتی آزاد ایران تمرینات خود را دنبال می کنند.

ملی پوشان کشتی ناشنوایان خود را برای حضور در المپیک ناشنوایان برزیل که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود آماده می کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز