معلمان قزوین خواستار اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان و همسان سازی حقوق بازنشستگان شدند

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۷:۴۴
کد خبر: ۱۲۸۵۷۴۹
معلمان قزوین خواستار اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان و همسان سازی حقوق بازنشستگان شدند
جمعی از معلمان و فرهنگیان شاغل و بازنشسته قزوین با حضور در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان خواستار اجرای طرح رتبه بندی وهمسان سازی حقوق بازنشستگان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، روز پنجشنبه حدود 500 تن از معلمان، بازنشستگان، خدمتگزاران مدارس و معلمان خرید خدمتی با حضور در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خواستار رتبه بندی و همسان سازی و تحصیل رایگان و عدالت آموزشی و توجه به معیشت معلمان شدند.

بخشی از خواسته های فرهنگیان در قالب بیانیه اعلام شد که اجرای اصولی و کامل رتبه بندی فرهنگیان، از بدو اتخدام و تعیین منابع بودجه آن در سال آینده، اجرای کامل همسان سازی بازنشستگان، تامین امنیت شغلی و استخدام رسمی تمام بخش های مختلف نیروی آموزشی، بازگرداندن سرمایه های هدر رفته صندوق بازنشستگی کشوری و سرمایه گذاری اقتصادی شفاف به طوری که اشتغال فرزندان بازنشستگان را نیز پوشش دهد، برخورداری از بیمه تکمیلی یکسان برای همه بازنشستگان وشاغلان دستگاههای اجرایی و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان از جمله این مطالبات بود.

image_2022_1_13-12_10_26_662_2tN

در ادامه این تجمع، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با حضور در میان فرهنگیان اظهارداشت: پیگیر مطالبات به حق معلمان و فرهنگیان از مراجع قانونی هستیم و وزیر محترم نیز دغدغه پیگیری و حل مشکلات را دارند و ما هم تلاش می کنیم صدای شما را به گوش مسئولان برسانیم.

معلمان و فرهنگیان تجمع کننده از همکاری نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش این مراسم تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز