زبانه های آتش پس از ۱۲ ساعت در منطقه صنعتی چرم سازی مهار شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۵۸۸۶
زبانه های آتش پس از ۱۲ ساعت در منطقه صنعتی چرم سازی مهار شد
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: زبانه های مهیب آتشی که به جان کارخانه تصفیه روغن در منطقه صنعتی چرم سازی افتاده بود پس از 12 ساعت تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدیخانی در خصوص حریقی که از صبح امروز در یکی از واحدهای صنعتی تولید و تصفغیه روغن در منطقه صنعتی چرم سازی بویین زهرا رخ داده بود اظهارداشت: سرانجام این آتش پس از 12 ساعت تلاش مستمر نیروهای آتش نشانی مهار شد.

وی افزود: حدود 40 دستگاه خودروی آتش نشانی از قزوین و استان البرز به منطقه اعزام شدند و با کمک 120 آتش نشان این حریق بزرگ سرانجام ساعتی قبل مهار شد.

مهدیخانی یادآورشد: در این حادثه 4 نفر مصدوم شدند که تحت درمان قرار گرفتند و دو نفر از ماموران آتش نشانی نیز به دلیل استنشاق دود دچار مشکلات تنفسی شدند که مورد درمان قرار گرفتند و حالشان رو به بهبودی است.

image_2022_1_13-21_29_48_362_sw1

وی بیان کرد: آقای اعلایی استاندار قزوین به همراه رجحانی معاون عمرانی و سردار آتانی فرمانده سپاه استان و نیز مدیرکل مدیریت بحران استان البرز و فرماندار اشتهارد نیز با حضور در محل حادثه ضمن مدیریت حادثه در جریان مهار آتش قرار گرفتند.

مهدی خانی بیان کرد: پس از مهار آتش عملیات لکه گیری محل حادثه آغاز شده و از فردا کار برآوردخسارات وارد شده و علت حادثه مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرد.

وی گفت: متاسفانه هنوز سرنوشت سه کارگری که مشغول جوشکاری در کنار مخازن روغن بودند مشخص نیست و به احتمال زیاد در این حادثه جان باخته اند.

image_2022_1_13-21_30_6_286_H9t

مدیرکل مدیریت بحران اسنان قزوین از تلاش ماموران آتش نشانی، اورژانس و جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی کرد.

شرکت مهران گستر، واحد تصفیه روغن و هیدروکربن در شهرک چرم سازی بوئین زهرا صبح امروز دچتر حریق گسترده شد و تاکنون 4 مصدوم و سه مفقودی برجای گذاشته است.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز