حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی عملی مادران شهدا در تربیت فرزندان بوده است

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۲۸۶۹۳۱
حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی عملی مادران شهدا در تربیت فرزندان بوده است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مادران شهدا با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س) فرزندانی مومن و انقلابی تربیت کردند که افتخار کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، روز یکشنبه به مناسبت وفات حضرت ام البنین(ع) و روز مادران شهدا، با خانواده شهید «پرویز زرینی» دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام معبودی ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) بیان کرد: حضرت ام البنین(ع) یکی از زنان اسوه در فرهنگ شیعیان است که شیرمردان بزرگی همچون حضرت عباس را در دامان خود پرورش داد که علمدار کربلا و اسوه ایمان و وفاداری است.

وی گفت: زنان و مادران مسلمان با الگو گرفتن از آن حضرت و بانوان بزرگوار مکتب اسلام همچون حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س)، توانستند برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به جایگاه رفیع مادران شهید در فرهنگ ایرانی اسلامی تصریح کرد: مادران شهید، فرزندانی را تربیت کردند که سرباز راه اسلام بودند و این فرهنگ برگرفته از مکتب حضرت زهرا(س) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: انقلاب اسلامی از بدو شکل گیری تاکنون با رویدادهای مختلفی در دفاع و مرزداری مواجه بوده که در تمام این عرصه ها نقش مادران به ویژه مادران شهدا بی بدیل است.

وی یادآورشد: صبر و از خود گذشتگی مادران شهید مثال زدنی است و هر ثانیه از زندگی این مادران گرانقدر می تواند دفتری به عنوان تجربه برای مادران امروز جامعه در تربیت نسل تراز انقلاب باشد.

در ادامه مادر شهید زرینی خاطراتی از فرزند شهید خود را بازگو کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز