آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۸ دی ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۵:۴۸
کد خبر: ۱۲۸۷۶۱۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۸ دی ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طی شبانه روز گذشته برای هشتمین روز متوالی تعداد فوتی‌ها براثر کرونا در استان صفر بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی اظهارداشت: با ابتلای 23 بیمار جدید دیگر به کرونا در حال حاضر 98بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شده اند و خوشبختانه هیچ فوتی در این مدت گزارش نشده است.

ارداقیان بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در حال حاضر 58 نفر و بیماران بدحال 7 نفر است و در این مدت 28 نفر نیز از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآورشد: تاکنون بیش از  45 هزار و 979 بیمار کرونایی در استان بستری شده اند و 2 هزار و 684 نفر بر اثر بیماری فوت کرده اند.

وی اضافه کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 125 هزار و 971 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز  21 هزار و 840 نفر ثبت شده است.

ارداقیان اظهارداشت: با کمک کادر درمانی و بهداشتی تاکنون 37 هزار و 155 نفر از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی در خصوص میزان واکسیناسیون در استان نیز گفت: تاکنون 93.81 درصد جمعیت 12 تا 18 سال نوبت اول و 77.19 درصد این جمعیت هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: همچنین 94.71 درصد جمعیت بالای 12 سال استان دز نوبت اول وحدود  84.60 درصد نوبت اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

ارداقیان اضافه کرد: همچنین 19.94 درصد جمیعت بالای 12 سال استان قزوین سه نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز