سال آینده هیچ محدودیتی در تامین انرژی الکتریکی کشور نخواهیم داشت

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۸۸۳۵۰
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با مدیریت هوشمند و برنامه ریزی اصولی تلاش می کنیم در سال آینده هیچ کمبودی در تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز کشور نداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین که روز چهارشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضورآرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر، رجحانی معاون عمرانی، خلجی مدیر برق منطقه ای زنجان، سردار آتانی فرمانده سپاه استان و مرادی، دیلمی و بیرنوندی مدیران صنعت آب و برق استان برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات سعید بهادیوند چگینی مدیر سابق، مسعود خواجه وند به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین معرفی شد.

آرش کردی در این مراسم اظهارداشت: مدیریت در نظام اسلامی یک امانت است که باید به افراد اهل و توانمند سپرده شود و کسانی که مسئولیت می پذیرند بایستی ضمن حفظ امانتداری در ارتقای بهره وری در مجموعه خود همت کنند.

image_2022_1_19-19_13_56_924_W3l

وی بیان کرد: پیشرفت هایی که در صنعت برق رخ داده بدون تردید یکی از افتخارات نظام اسلامی است و فرصتی که توسط همکاران ما در این مجموعه برای مردم ایجاد شده قابل مقایسه با گذشته نیست.

مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: در بررسی شاخص ها شاهد رشد 11 تا 14 برابری در صنعت برق هستیم که توانسته خود را با نیازهای اجتماعی هماهنگ کرده و به توسعه کشور هم کمک کند و این موفقیت در سایه تلاش مدیران، کارکنان، کارگران و مهندسان صنعت برق ممکن شده است.

وی اضافه کرد: در قزوین بیش از 65 درصد انرژی مصرفی در بخش تولید( صنعت و کشاورزی) است و این رویکرد برای ما اهمیت زیادی دارد ومسئولیت سنگین این صنعت ایجاب می کند که سایر استانها نیز در این مسیر با شتاب حرکت کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر یادآورشد: با تغییر تعرفه های برق مشترکین پرمصرف، برای تابستان سال آینده وظایف خاصی برای شرکت های توزیع استانی تعریف شده که انتظار داریم اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه صورت گیرد تا بارانرژی مصرفی که در صنعت برق داریم کنترل شود و بتوانیم با مدیریت هوشمند از چالش ها عبور کنیم و کمبودی ایجاد نشود.

image_2022_1_19-19_13_56_70_rj2

کردی گفت: وزیر نیرو متعهد شده سال آینده محدودیتی در زمینه تامین انرژی نداشته باشیم و انرژی برای همه در دسترس باشد لذا  از مدیران استانها انتظار داریم ضمن رفع نواقص و مشکلات احتمالی برای خدمت رسانی مناسب آینده آماده باشند.

وی در ادامه افزود: شرکت های توزیع نیروی برق در استانها در خط مقدم خدمت رسانی به مشترکین هستند و ما نیز در انتخاب مدیران جدید تلاش کرده ایم با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد داخل سازمان، زمینه خدمت سانی بیشتر به مردم را فراهم کنیم.

کردی یادآورشد: وقتی در استان قزوین تصمیم به جابجایی گرفته شد افراد متعددی این ظرفیت و توانمندی را داشتند که مسئولیت بپذیرند که در جمع بندی نهایی به آقای خواجه وند رسیدیم که توان فنی بالایی دارند و در مورد ایشان وفاق خوبی وجود داشت و بسیار امیدواریم شرایط مطلوب تری در دوره مدیریت جدید رقم بخورد.

image_2022_1_19-19_14_32_663_0bc

مدیر عامل شرکت توانیر تصریح کرد: برای احدای نیروگاه در بویین زهرا و توسعه طرح های انرژی تجدید پذیر آماده حمایت و همکاری همه جانبه هستیم تا زیرساخت های شبکه را تامین کنیم تا بخش صنعت حمایت شود.

در ادامه مسعود خواجه وند به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما