تغییر مدیران موجب نشاطُ پویایی و افزایش بهره وری در کارها می شود

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۲۸۸۳۵۷
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: تغییرات مدیریت موجب نشاط و شادابی و پویایی در کار و افزایش بهره وری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین که روز چهارشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر وجمعی از مدیران ارشد توانیر، سردار سرتیپ پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین، رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان، بیرنوندی، دیلمی و مرادی مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین برگزار شد مسعود خواجه وند به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین معرفی شد.

مهدی رجحانی در این مراسم گفت: تغییر و تحولات در سیستم مدیریتی امری بدیهی و طبیعی است و می تواند موجب نشاط و شادابی در بدنه دستگاه ها و افزایش بهره وری در کارها شود.

image_2022_1_19-19_14_32_105_V7i

وی اضافه کرد: مدیران جدید استان قزوین برای گره گشایی از تولید عزم جدی دارند و شرکت توزیع نیروی برق می تواند نقش مهمی در تامین نیازهای توسعه ای استان داشته باشد و به تحول این منطقه کمک کند.

رجحانی یادآورشد: در مسیر توسعه نیازمند حمایت همه جانبه از تولید هستیم و در جنگ اقتصادی که دشمنان راه انداخته اند ما مدیران وظیفه داریم زمینه رفع موانع و تسهیل در کارها را مهیا کنیم.

ظرفیت های انرژی های تجدید پذیر استان را فعال می کنیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین افزود: استان قزوین ظرفیت های خوبی در زمینه انرژی های تجدید پذیر دارد که در نشست با وزیر نیرو برای عملیاتی شدن طرح های این بخش به نتایج خوبی رسیده ایم که امیدواریم با همکاری وزارتخانه و حضور بخش خصوصی گام های موثری در سال آینده در این عرصه برداشته شود.

image_2022_1_19-20_7_29_371_8sB

وی برای حمایت از فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق در استان و کمک به اجرای طرح های سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز