اعلایی : دستاوردهای انقلاب اسلامی را هنرمندانه و خلاقانه به نسل جوان بازگو کنیم

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۲۸۹۱۸۵
اعلایی : دستاوردهای انقلاب اسلامی را هنرمندانه و خلاقانه به نسل جوان بازگو کنیم
استاندار قزوین گفت: برای تبیین اصولی ره آورد انقلاب در ایام دهه فجر بایستی با بهره گیری از ابزار هنر ، روش های خلاقانه و مبتکرانه بتوانیم دستاوردهای نظام را به خوبی برای نسل جوان بازگو کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر که ظهر شنبه در استانداری برگزار شداظهار داشت: در مناسبت ها رفتارهای متداولی داریم که همه ساله به صورت یکنواخت برگزار می شود که به نظر می رسد با شرایط جدیدی که در کشور هست باید نوآوری و خلاقیت در برنامه ها بویژه راهپیمایی دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مردمی بودن برنامه ها بسیار اهمیت دارد و ما بایستی به جای متولی گری فقط تسهیل گری کنیم و با نظر مردم پیش برویم.

اعلایی بیان کرد: عمده ترین موضوع در این ایام توجه اذهان به داشته هایی است که به برکت انقلاب کسب کرده ایم و با تغییر نسل ها نیازمند تاکید مجدد و بازنگری دوباره هستیم تا مفاهیم شجاعت، ایثارگری و انقلابی بودن را ترویج کنیم و برای این کار بایستی برنامه داشته باشیم و به جوانان بگوییم چگونه به استقلال و عزت و اقتدار رسیده ایم.

image_2022_1_22-14_48_38_790_LcB

وی اظهارداشت: شاید به دلیل قرار داشتن در فضای  دستاوردهای متعدد انقلاب از اهمیت آنها غفلت کرده ایم و در این میان برخی آرمانها و ارزشها نیز به دلیل فشار دشمنان و سوء مدیریت ما در داخل هنوز محقق نشده و از آن فاصله داریم که بایستی مطرح شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: نداشته ها نیز باید با زبان هنر گفته شود زیرا هنوز در شرایط آرمانی قرار نداریم و همان چیزهایی که می خواستیم به آن برسیم و نرسیدیم نیز گفته شود.

اعلایی گفت: هرجا خوب تصمیم گرفتیم و تلاش کردیم به آرمانها رسیدیم و هر جا نواقصی بوده و غفلت کرده ایم از برخی دستاوردها جا مانده ایم که انعکاس درست آن ضروری است. 

وی اظهارداشت: دهه مبارک فحر مانند شب قدری ایت برای بررسی نقاط مثبت و کارهای مغفول مانده که باید مورد توجه قرار گیرد و در این میان  بدانیم انقلاب متعلق به همه مردم است و با اراده عموم شکل گرفنه و در مسیر بازبینی آن هم لازم است اراده مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: امسال با اراده و خواست مردم شاهد تغییر اساسی در تیم اجرایی کشور هستیم لذا اصالت داشتن آرمانها و آرزوهای اصلی انقلاب بسیار اهمیت دارد و ما بدنبال این هستیم که جامعه امروز اخلاقی تر اداره شود و عدالت در دستور کار قرار گیرد.

image_2022_1_22-14_49_0_267_jak

استاندار قزوین یادآورشد: در این دولت بایستی نخبگان مورد توجه بیشتر واقع شوند و به آنها اعتماد کنیم تا مسیر انقلاب از نواندیشی برخوردار شود و از شرایط متداول خارج شویم و برای تحقق این موضوع به همراهی اصحاب رسانه، هنر و امور تبلیغی نیازمندیم.

وی گفت: با قدرت تحلیل و ابزارهنر بایستی دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان بازگو کنیم تا آینده سازان کشور بدانند این انقلاب برای سایر ستمدیدگان جهان چه ره آورد و مزیت هایی داشته است و در این راه از تدبیر جوانان خوش فکر در فضای مجازی استفاده کنیم و با هم گرایی و آرمان گرایی واقع بینانه بتوانیم مسیر بهتری را پیش بگیریم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز