۱۲۴۶ میلیارد تومان وام ازدواج در استان قزوین پرداخت شده است

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۵:۳۵
کد خبر: ۱۲۸۹۴۵۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1246 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به زوج های جوان استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم در خصوص اقدامات انجام شده برای تسهیل در امر ازدواج اظهارداشت: با توجه به اینکه جامعه متشکل از خانواده است، برای داشتن جامعه‌ای سالم نیازمند خانواده‌هایی سالم هستیم و هرچه عشق و محبت و مودت بیشتری در میان خانواده‌ها حاکم باشد، جامعه متعالی‌تر و کمال یافته‌تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم اهل ایمان را دستور به ازدواج داده است، گفت: حتی برای اینکه جامعه خود را در خصوص ازدواج اهل ایمان مسئول بداند، دستور اکیدی در قرآن آمده و ما هم تلاش می کنیم تا در حد توان شرایط ازدواج را برای جوانان آسان کنیم.

علایی مقدم پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان را گامی در ترغیب جوانان به این امر دانست و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 17 هزار و 804 فقره وام ازدواج به جوانان پرداخت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: امسال مصوب شد بیش از یک هزار و 728 میلیارد تومان وام ازدواج به زوج های جوان پرداخت شود که تاکنون  1246 میلیارد تومان در قالب وام ازدواج به 17804 نفر از  متقاضیان پرداخت شده است.

download

وی افزود: در حال حاضر 6800 نفر در نوبت دریافت وام هستند که با تکمیل پرونده این افراد تا پایان سال نیزوام  به این متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به وضعیت مطلوب و رضایت بخش پرداخت تسهیلات ازدواج دراستان قزوین گفت: پرداخت تسهیلات ازدواج در قزوین در مقایسه با استان های دیگر بسیار مطلوب بوده و در ردیف سه استان پیشرو و برتر کشور در این زمینه هستیم.

وی از همکاری اعضای شورای هماهنگی بانک ها و نیز بانک های عامل استان که موجب تسریع در پرداخت تسهیلات و جلب رضایت جو.انان شده اند تقدیر کرد و گفت: امیدواریم روند پرداخت تسهیلات ازدواج تا پایان سال همچنان با سرعت ادامه یابد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز