هیئت های فوتبال شهرستانها را حمایت می کنیم

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۳:۵۱
کد خبر: ۱۲۸۹۷۹۲
هیئت های فوتبال شهرستانها را حمایت می کنیم
رئیس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: توجه به ورزش شهرستانها و کمک به هیئت های فوتبال مناطق می تواند به شکوفایی استعدادهای ورزشی منجر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست هم اندیشی برای بررسی  و حل مشکلات هیئت های فوتبال و فوتسال شهرستان البرز و بخش محمدیه عصر یکشنبه با حضور حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان قزوین، مسئول دفتر نمایندگی اداره ورزش وجوانان محمدیه و روسای هیئت های فوتبال شهرهای الوند، محمدیه، شریفیه، بیدستان در سالن ‌اجتماعات شورای اسلامی شهر محمدیه برگزار شد.

حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان در این جلسه اظهار داشت: برای ارتقای جایگاه رشته فوتبال استان لازم است از هیئت های شهرستانی حمایت شود و درصددیم در حد توان زمینه شکوفایی استعدادهای ورزشی مناطق مختلف را فراهم کنیم.

image_2022_1_24-9_22_25_603_xYi

باجیوند خاطر نشان کرد؛ خوشبختانه در  شهر محمدیه توجه به جوانگرایی در ورزش جدی است و این رویکرد می تواند موجب توسعه کیفی و کمی این رشته ورزشی در این شهر شود.

وی گفت: برای ارتقای جایگاه فوتبال و فوتسال در شهر محمدیه و ناحیه مهرگان بایستی از تمام ظرفیت ها  استفاده کنیم لذا تلاش می شود در این راستا اقدام لازم صورت گیرد.

در ادامه جواد ملکی رئیس هیئت فوتبال محمدیه و ناحیه شهری مهرگان ضمن تشریح فعالیت ها و برنامه های هیئت گفت: شهر محمدیه و مهرگان از قطب های فوتبال و فوتسال استان است که در رده های مختلف سنی  استعدادهای فراوانی دارد و با برگزاری مسابقات داخلی در مسابقات استانی نیز حضور خوبی دارد.

image_2022_1_24-9_22_19_944_ML3

ملکی تصریح کرد:  درشهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان بیش از ۷۰۶ ورزشکار بیمه شده در رشته فوتبال و ۵۰۷ نفر هم در رشته فوتسال بیمه شده اند و در این رشته فعالیت می کنند.

رئیس هیئت فوتبال محمدیه با اشاره به مشکلات  ورزشکاران این شهر بیان کرد: یکی از مشکلات عمده رشته فوتبال در محمدیه، کمبود منابع  مالی  است که از مسئولان انتظار داریم با نگاه ویژه ای به رشته فوتبال این شهر برای حل مشکلات آن اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز