مشکلات ناحیه شهری مهرگان با حضور نماینده مجلس و مدیران بررسی شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۹۱۰۱۹
مشکلات ناحیه شهری مهرگان با حضور نماینده مجلس و مدیران بررسی شد
در نشست صمیمی ساکنان ناحیه شهری مهرگان با نماینده قزوین در مجلس و مدیران دستگاههای اجرایی مشکلات زیرساختی این منطقه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در ادامه برنامه ابتکاری و تاثیرگذار حضور هفتگی نماینده مجلس در یکی از مساجد شهری و شنیدن مطالبات و خواسته های مردم، عصر روز چهارشنبه لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، به همراه غفوری فرماندار البرز، حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی، گروسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، قندی بخشدار محمدیه، نماینده اداره ثبت اسناد و شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه با حضور در مسجد امیرالمومنین ناحیه شهری مهرگان پس از شنیدن درخواست های شهروندان برای حل آنها پیگیری لازم را انجام دادند.

image_2022_1_26-20_52_43_515_JGQ

حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه در این نشست مردمی اظهارداشت: در حال حاضر حدود 80 هزار نفر در ناحیه شهری مهرگان سکونت دارند که تامین زیرساختها و ایجاد رفاه نسبی برای آنها ضروری است.

وی افزود: قدردان نعمت های الهی هستیم که بزرگترین آن خروج از زیر سلطه استکبار و ستمگران است و امروز با همه سختی ها از استقلالی برخور داریم که دیگران نیز از آن الگو می گیرند.

امام جمعه محمدیه یادآورشد: در رژیم گذشته بیش از ۶۰ هزار امریکایی در کشور جنایت، فساد و غارت می کردند و حق توحش می گرفتند که خوشبختانه با پیروزی انقلاب و حاکم شدن ولایت امروز از استقلالی برخورداریم که موجب هراس دشمنان شده است.

وی از حضور دکتر سیاهکلی در مساجد شهر و شنیدن مطالبات مردم تشکر و قدردانی کرد و گفت: انقلاب کردیم تا محرومان بر کشور حاکم شوند و خوشحالیم که امروز نمایندگان و مدیران از بطن مردم هستند و مشکلات را درک کرده و در میان مردم حضور یافته و به خواسته های آنها رسیدگی می کنند.

image_2022_1_26-20_52_45_804_3HP

آقا حسینی بیان کرد: دولتمردان تلاش می کنند گره گشای مشکلات مردم باشند هرچند محدودیت مالی داریم اما شنیدن مطالبات هم می تواند آرام بخش باشد.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: همه وظیفه داریم صدای مردم را به گوش مسئولان برسانیم تا اقدام عاجلی برای حل مسائل داشته باشند البته مشکلات مهرگان یک شبه ایجاد نشده و یک شبه هم برطرف نمی شود اما تداوم پیگیری ها مهم است.

وی نبود زیرساخت ها، کم بودن تعداد نانوایی، کم بودن سرانه آرد، مشترک بودن آب، برق و گاز واحدهای مسکونی، نبود درمانگاه و بیمارستان دولتی، خطوط اتوبوسرانی و نبود نردبان بلند برای اطفای حریق در برج های مسکونی را از ممترین مشکلات این ناحیه ذکر کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
پرونده ویژه