برتری فوتسالیست های کراپ مقابل حفاری خوزستان

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۹۱۵۸۶
برتری فوتسالیست های کراپ مقابل حفاری خوزستان
تیم فوتسال کراپ الوند با درخشش مهدی جاوید کاپیتان خود تیم حفاری خوزستان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته بیستم از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی لحظاتی قبل با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید که در یکی از این دیدارها کراپ الوند نماینده استان، پذیرای حفاری خوزستان بود.

در این دیدار که در سالن یادگار امام شهر الوند برگزار شد، تیم کراپ در یک دیدار سخت و حساس موفق شد تیم حفاری خوزستان را با نتیجه ۴ بر ۲ با شکست بدرقه کند.

بازیکنان کراپ با برتری مقابل نماینده خوزستان هفتمین پیروزی متوالی خود را در آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جشن گرفتند تا خود را همچنان در کورس قهرمانی ببینند.

شاگردان محمود خوراکچی در تیم کراپ الوند که به نظر می رسید، بازی راحتی مقابل تیم قعرنشین حفاری داشته باشند، در همان دقایق نخست روی یک ضد حمله از سمت بازیکنان حفاری غافلگیر شدند تا سعید مبینی گل نخست بازی را وارد دروازه کراپ کند.

در ادامه بازیکنان کراپ موقعیت های زیادی روی دروازه حفاری خلق کردند اما درخشش دروازبان و دفاع منطقی بازیکنان حفاری اجازه گلزنی نداد تا اینکه در واپسین دقایق نیمه اول، مهدی جاوید گل تساوی کراپ را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی ۱-۱ دنبال شود.

با آغاز نیمه دوم این بازیکنان حفاری بودند که توانستند چند موقعیت خوب ایجاد کنند و در نهایت با گل هاشم شورعلی، بازی را دو بر یک کنند.

در 10 دقیقه پایانی این بازی شاگردان محمود خوراکچی در تیم کراپ الوند که از این بازی برد می خواستند، حملات خود را بیشتر کردند و در نهایت با اعلام نقطه پنالتی توسط مهدی جاوید، گل تساوی را وارد دروازه حفاری کردند.

این پایان راه نبود و تیم کراپ با در اختیار داشتن بازی و روحیه خوبی که از گل تساوی به دست آورده بود، در نهایت گل های سوم و چهارم را هم به ثمر رساند. 

 در کنار کادر منسجم بازیکنان و کادر فنی کراپ، بدون تردید، مهدی جاوید ستاره ملی پوش این تیم بود که موفق شد یک تنه با زدن چهار گل این پیروزی را برای کراپ به ارمغان آورد.

تیم فوتسال کراپ با این نتیجه ۴۶ امتیازی شد تا سایه به سایه با گیتی پسند صدرنشین در رده دوم جدول رده بندی لیگ یک باشگاه های کشور حرکت کند.

انتهای پیام

 

نظر شما