یک واحد متخلف عرضه گوشت منجمد در قزوین پلمب شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۲۹۱۷۴۷
یک واحد متخلف عرضه گوشت منجمد در قزوین پلمب شد
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: بیش از 600 کیلو گرم گوشت و مرغ تاریخ گذشته و فاقد هویت از یک واحد عرضه گوشت منجمد در شهر قزوین کشف و پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ راول غلامپور اقدمی در این باره اظهار کرد: با اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی دامپزشکی ویژه مراکز و سردخانه های نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در استان قزوین، گشت مشترک دامپزشکی با تعزیرات و پلیس امنیت انجام ویک واحد عرضه فرآورده های خام دامی که سابقه تخلف بهداشتی نیز داشت، به دلیل عرضه گوشت و مرغ غیر قابل مصرف ونگهداری بیش از 600 کیلو گرم فرآورده خام دامی تاریخ گذشته و بدون هویت، پلمب شد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه های نظارتی دامپزشکی ، اجازه نخواهیم داد متخلفین برای کسب منافع مادی سلامت مردم را به مخاطره بیندازند و در همین راستا از اهرمهای قانونی برای کشف تخلف و معرفی متخلفین به مراجع قضایی استفاده خواهیم کرد. 

اقدمی تصریح کرد: با هماهنگی قضایی از محموله ها نمونه برداری به عمل آمد تا پس از مشخص شدن نتیجه آزمایشها برای اقلام مذکور تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز