جشنواره «مدرسه انقلاب» در مدارس استان قزوین برگزار می شود

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۶:۲۸
کد خبر: ۱۲۹۱۹۴۴
جشنواره «مدرسه انقلاب» در مدارس استان قزوین برگزار می شود
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین گفت: همزمان با دهه فجر جشنواره «مدرسه انقلاب» در مدارس استان قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام مهدی محمودی روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یکی از نهادهای باسابقه تشکیلاتی در کشور است که اعضای انجمن سابقه درخشانی در فعالیت های انقلابی در رژیم گذشته هم داشته اند.

وی افزود: این اتحادیه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان یکی از جریان های تاثیرگذار اجتماعی در کشور بوده و فعالیت های زیادی را در عرصه های اجتماعی انجام داده  و با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی این اتحادیه همواره نقش تشکیلاتی، اسلامی و ایرانی خود را ایفا کرده و دانش آموزان زیادی را جذب، تربیت و هدایت کرده است.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: در شرایط کنونی هم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در گام دوم انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد و تمامی برنامه های این اتحادیه در راستای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم متمرکز شده است.

برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب

وی اظهارداشت: به مناسبت فرارسیدن دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی برنامه ای را تحت عنوان «جشنواره مدرسه انقلاب»تدارک دیده ایم که دانش آموزان در غرفه های جداگانه ای که برپا می شود با محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و شعار «ایران قوی» روایتگری خواهند کرد.

این مسئول گفت: روایتگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب اسلامی، گفتمان ایران قوی و مکتب سردار قاسم سلیمانی از جمله مهمترین محورهای این جشنواره خواهد بود و تمامی برنامه ها توسط دانش آموزان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی یادآورشد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان قزوین هم اکنون در 357 مدرسه استان مستقر شده و دارای یک شبکه دانش آموزی با ظرفیت سه هزار و 700 دانش آموز است که جایگاه این اتحادیه در سطح مدارس را نشان می دهد.

وی گفت: در این زمینه معاونت های مختلف آموزش و پرورش استان قزوین تا امروز با تمام توان خود حمایت های مختلفی را انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین اظهارداشت: امیدواریم با همکاری دستگاه های ذیربط و حمایت آنها بتوانیم این برنامه را به نحو مطلوبی اجرایی کرده گام موثری در راستای اعتلای انقلاب اسلامی برداریم.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز