۱۰ هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان قزوین توزیع شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۲۱:۳۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۹۸۸۰۰
۱۰ هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان قزوین توزیع شد
دبیر بنیاد بین المللی غدیر در قزوین گفت:به مناسبت ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) با هماهنگی بنیاد غدیر و مشارکت هیئت های مذهبی ۱۰ هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، محسن حق شناس در این باره اظهارداشت: به مناسبت ولادت باسعادت امیر مومنان حضرت علی (ع) توزیع وعده های غذایی گرم بین محرومان انجام شد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی بنیاد غدیر و مشارکت هیئت های مذهبی توزیع غذای گرم و نذری از ۱۰ رجب همزمان با میلاد جوادلائمه (ع) تا امروز و میلاد امام علی(ع) ادامه داشته است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در قزوین تصریح کرد: با الهام و تاسی از ویژگی های شخصیتی امام علی (ع) در رسیدگی به نیازمندان و محرومان این بنیاد نیز نسبت به ترویج فرهنگ دستگیری از نیازمندان جدی است و در مناسبت ها نسبت به توزیع بسته های معیشتی اقدام می کند.

61830895

حق شناس گفت: در کنار توزیع بسته های غذایی اقدامات خیرخواهانه و فرهنگی متعددی از جمله کمک به آزادی زندانیان نیازمند، برگزاری جلسات تفسیر نهج البلاغه، پاسخ گویی به شبهات دینی، مقاله نویسی، مسابقه کتابخوانی، کارگاه خوشنویسی با موضوع کتابت نام مبارک امیرالمومنین علی (ع)به مناسبت میلاد فرخنده حضرت علی (ع) انجام شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز