۱۱ میلیاد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین تولید شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۰:۰۹
کد خبر: ۱۳۰۲۸۸۱
۱۱ میلیاد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین تولید شد
مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 میلیاد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه تولید و تحویل شبکه های سراسری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرهور در این باره اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 11 میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

فرهور تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن سال جاری، میزان 10 میلیارد و 936 میلیون و 678 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

وی افزود: از این میزان انرژی، حدود 5 میلیارد و 64 میلیون و 825 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و 5 میلیارد و 871 میلیون و 853 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.

unnamed

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با اشاره به رشد تولید انرژی در سال جاری یادآورشد: در بازه زمانی 11 ماهه امسال، تولید انرژی الکتریکی خالص در این نیروگاه، حدود 2.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

فرهور در خصوص میزان تولید انرژی در بهمن امسال نیز گفت: در بهمن ماه امسال 961 میلیون و 982 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی، تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شده است.

2330523

وی بیان کرد: از این میزان تولید، 337 میلیون و 352 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و 624 میلیون و 630 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای 250 مگاواتی نیروگاه تولید شده که با این میزان تولید انرژی خالص در بهمن ماه، شاهد رشد بیش از 8 درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز