داروخانه‌ هلال‌احمر قزوین در تعطیلات نوروزی فعالیت می کند

۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۶:۲۸
کد خبر: ۱۳۱۰۶۵۶
داروخانه‌ هلال‌احمر قزوین در تعطیلات نوروزی فعالیت می کند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: داروخانه جمعیت هلال احمر در ایام تعطیلات نوروزی فعال است و خدمات دارویی به مراجعان ارائه می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی، در این باره اظهارداشت: داروخانه هلال احمر در ایام تعطیل نیز در خدمت شهروندان است و در روزهای عید نوروز به مردم خدمت رسانی خواهد کرد و تلاش می شود تا در این عرصه نیازهای مراجعه کنندگان برطرف شود.

وی افزود: از آنجا که خدمت‌رسانی به موقع و تأمین اقلام درمانی مورد نیاز بیماران در شرایط خاص از اولویت‌های هلال احمر است؛ بر اساس برنامه‌ ریزی‌های انجام شده داروخانه‌ این جمعیت در ایام نوروز 1401 با حداکثر توان فعالیت می‌کند تا بیماران مشکلی برای تأمین دارو و اقلام درمانی خود نداشته باشند.

image_2022_3_16-22_16_28_846_cQm

آصفی ادامه داد: داروخانه هلال احمر در ایام تعطیلات رسمی نوروز از ساعت 10 صبح الی 14 به شهروندان خدمت رسانی می کند و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز نیز از ساعت 8 صبح الی 22 خدمت رسانی می کند.

وی یادآورشد: داروخانه هلال احمر قزوین فقط در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند به دلیل انبارگردانی فعالیت نمی کند و تعطیل است ولی اول و سیزدهم فروردین نیز به صورت آنکال به بیماران و هم استانی های عزیز خدمت رسانی می شود. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: در داروخانه هلال احمر داروهایی با اصالت و همچنین با رعایت دقیق زنجیره تأمین به بیماران و مراجعان ارائه می شود و همچنین نیروی انسانی متخصص و مجرب با پاسخگویی و تکریم مراجعه کنندگان، مشغول به خدمت رسانی و مشاوره به بیماران هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات دارویی و عرضه داروهای حیاتی و خاص به بیماران و مراجعان از طریق داروخانه هلال احمر قزوین، همواره انجام شده در این راستا روزانه مراجعه کنندگان بسیاری از خدمات دارویی بهره مند می شوند.

image_2022_3_16-22_16_28_116_jFp

آصفی بیان کرد: امیدواریم با آمادگی که در ارائه خدمات در داروخانه هلال احمر در ایام نوروز وجود دارد بتوانیم در کاهش آلام بیماران و همچنین ارائه خدمات مطلوب همچون گذشته موفق عمل کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز