فعالیتهای هلال احمر قزوین در نوروز ۱۴۰۱ تشریح شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۵:۱۹
کد خبر: ۱۳۱۱۴۱۶
فعالیتهای هلال احمر قزوین در نوروز ۱۴۰۱ تشریح شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، برنامه ها و طرح های نوروزی 1401 این جمعیت را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی با بیان اینکه طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان از 25 اسفند ماه جاری آغاز و تا 14 فروردین ماه سال 1401 ادامه می یابد، گفت: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه معاونت امداد و نجات هلال احمر استان، 21 پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری، کوهستان و پایگاه های موقت، یک پایگاه امداد هوایی و پنج تیم واکنش سریع به هموطنان عزیز در ایام نوروز خدمات ارائه خواهند کرد.

وی اشاره کرد: در همه پایگاههای هلال احمر در سطح استان پیش بینی لازم برای اسکان اضطراری در مواقع بحران نیز صورت گرفته و با هماهنگی با مدیریت بحران استان، در صورت نیاز از مساجد نیز برای این امر استفاده خواهد شد تا در صورت نیاز در این حوزه نیز به نحو احسنت به هموطنان عزیز خدمات ارائه کنیم.

آصفی افزود: اعضای جوانان این جمعیت هر ساله در ایام نوروز، روزهای پرکار و پر شوری را برای خدمت رسانی به هموطنان عزیز سپری می کنند و امسال در ایام نوروز با برپایی 3 پست ثابت و 2 پست سیار از 25 اسفند ماه در ورودی های استان قزوین، به مسافران خدمات بشردوستانه‌ ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود، افزود: تاکید ما در این طرح نشاط اجتماعی و ایمنی در سفر است که علاوه بر راهنمایی مسافران، ایستگاه‌های دوستدار کودک و خیمه نماز نیز در پست‌های راهنمایی مسافران دایر می‌شود و با هماهنگی و توافقی که با میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان صورت گرفته جاذبه های گردشگری استان نیز به مسافرین در ایام نوروز اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: معاونت داوطلبان هلال احمر استان نیز با نزدیک شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۱، پویش «هلال رحمت» را در راستای جمع‌آوری کمک‌های خیرین و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان برگزار می کند.

آصفی ادامه داد: به همین منظور با استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال و جذب حداکثر منابع داوطلبی و کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین حقیقی و حقوقی جهت تامین اقلام لازم جهت تهیه بسته های معیشتی و توزیع هدفمند بین گروههای هدف استفاده خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به فعالیت داروخانه این جمعیت، اظهار داشت: در ایام تعطیلات رسمی نوروز داروخانه هلال احمر از ساعت 10 صبح الی 14 به شهروندان خدمت رسانی می کند و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز نیز از ساعت 8 صبح الی 22 ارائه خدمات به بیماران و مراجعان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز