آرزوی مردم آبیک در رسیدن به آب گوارا در حال محقق شدن است

۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۳۱۱۶۳۸
آرزوی مردم آبیک در رسیدن به آب گوارا در حال محقق شدن است
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تخصیص اعتبارات تکمیلی انتقال آب از سد طالقان به آبیک بزودی آرزوی مردم این شهرستان در رسیدن به آب گوارای سالم محقق می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به همراه فتوحی سرپرست فرمانداری آبیک، ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین و تعدادی از مسئولان شهرستان از پروژه آبرسانی از سد طالقان به شهر آبیک بازدید کردند.

لطف الله سیاهکلی در این بازدید با تاکید بر این که دیگر بهانه ای برای تکمیل طرح وجود ندارد تصریح کرد: با تخصیص 150 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این طرح خوشبختانه طلب پیمانکار پرداخت شده و لوله ها خریداری شده و ما موظفیم هر چه سریعتر آب شرب را به مردم شهر آبیک برسانیم.

download (1)

وی تصریح کرد: اعتبار طرح به صورت نقدی تامین شده و در انتهای سال که معمولا اعتباری نیست خوشبختانه منابع مالی طرح به صورت نقد و اوراق اسناد تخصیص داده شده که این خبر خوشحال کننده پاداش صبوری مردم خوب آبیک است.

سیاهکلی با تشکر از وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی، استاندار، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان و تیم مدیریتی استان یادآورشد: آبرسانی از سد طالقان به آبیک در واقع یک کار گروهی بود که با پیگیری‌های مستمر در وضعیت خوبی قرار دارد و امروز شاهدیم که کار با قوت در حال اجراست.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: شاید مردم آبیک هنوز باور ندارند که آب گوارا بعد از بیست سال به این شهرستان خواهد رسید اما خوشبختانه امروز این آرزو برآورده می شود که جا دارد از همه دست اندرکاران تشکر و قدردانی کنیم.

image_2022_3_20-12_46_1_283_bp4

سیاهکلی اضافه کرد: اگر در گذشته این طرح مهم به دلیل نبود اعتبار متوقف می شد یا با کندی پیش می رفت امروز با تخصیص اعتبارات مورد نیاز دیگر هیچ بهانه ای برای تکمیل نداریم و باید بسرعت انتقال آب انجام شود.

سیاهکلی به همراه سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین از کارگاه، خط لوله، محل دپو لوله‌ها و محل اتصال آب شرب به آب طالقان بازدید کرد و در جریان روند اجرای مراحل پایانی طرح قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز