ایمنی و سلامت سفرهای نوروزی را در استان قزوین مهیا کرده ایم

۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۵:۰۹
کد خبر: ۱۳۱۲۰۵۲
ایمنی و سلامت سفرهای نوروزی را در استان قزوین مهیا کرده ایم
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با آماده باش کامل نیروهای پلیس راه و همکاری دستگاهها زمینه ایمن سازی سفرها و کاهش سوانح مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور روز سه شنبه به همراه پیمان نامدارمعاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین برای بازدید از اجرای طرح نوروزی با بالگرد وارد قزوین شد و از پایگاههای جمعیت هلال احمر مستقر در جاده های استان بازدید کرد.

کولیوند سپس با حضور در استانداری قزوین در جلسه قرارگاه ترافیکی نصر ویژه نوروز 1401 شرکت کرد و در جریان برنامه های ترافیکی استان قرار گرفت.

سردار علی ابراهیمی در این جلسه اظهارداشت: خوشبختانه با مدیریت مجدانه استاندار قزوین و همکاری و هم افزایی مدیران دستگاههای امداد و نجات و درمان روند کارها بسیار مطلوب و دستاوردهای خوبی داشته است.

image_2022_3_22-14_1_46_78_rxP

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش سوانح جاده ای همه دستگاهها تلاش می کنند تا سفرهای ایمنی برای مردم محقق شود.

وی اضافه کرد: هم افزایی مجموعه معاونت عمرانی، فرمانداران، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و مدیریت بحران در حد بالایی است و ما توانسته ایم پس از اجرای طرح زمستانی پلیس راه بلافاصله طرح نوروزی را در جاده ها عملیاتی کنیم تا به ایمن سازی سفرها و کاهش سوانح کمک شود.

ابراهیمی یادآورشد: بخشی از سوانح منجر به فوت در مسیر حمل مجروحان به بیمارستان رخ می دهد که بایستی روند انتقال سرعت داده شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: خدمات ترومایی و رسیدن نیروهای اورژانس بر سر مجروحان در محل حادثه و انتقال سریع مصدومان می تواند به کاهش تلفات جاده ای منجر شود و همه باید کمک کنیم تا به این هدف دست یابیم.

8888

سردار ابراهیمی بیان کرد: از 25 اسفند ماه و آغاز طرح نوروزی خوشبختانه با شعار قانون مداری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر شاهد کاهش سوانح بودیم و تعداد فوتی ها از 9 نفر در سال قبل به یک نفر کاهش یافته است.

وی اظهارداشت: امیدواریم با تداوم همکاری ها بتوانیم سفرهای خوبی را برای مسافران در ایام نوروزی محقق کنیم.

انتهای پیام 

 

نظر شما