تکیه بر اقتصاد مقاومتی راه حل عبور از مشکلات اقتصادی کشور است

۱۴۰۱/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۱:۴۴
کد خبر: ۱۳۱۲۶۰۵
تکیه بر اقتصاد مقاومتی راه حل عبور از مشکلات اقتصادی کشور است
امام جمعه موقت قزوین گفت: مهمترین راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی و اعتماد به ظرفیت های داخلی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهارداشت: اگر به توصیه های مقام معظم رهبری توجه کنیم و ظرفیت های داخلی را مورد توجه قرار دهیم به موفقیت می رسیم.

امام جمعه موقت قزوین گفت: راهکار حل مشکلات از مسیر تقویت خودباوری و حرکت بر مدار اقتصاد مقاومتی است که در صورت توجه به شعار سال و حمایت از تولید دانش بنیان می توانیم به آن دست یابیم.

خضری تصریح کرد: جهاد تبیین و شعار سال در ادامه یکدیگر تعریف می شوند و مقام معظم رهبری برای تحقق جامعه اسلامی منظومه فکری مدون و جامعی را در پیش دارند که باید بدرستی آنرا درک کنیم. 

وی اضافه کرد: دشمن تلاش می کند اعتماد به نفس و خودباوری جوانان ما را تضعیف کند و مابایستی با هوشیاری و تکیه بر توانمندی های داخلی نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: در جنگ اقتصادی کاهش ارزش پول ملی کشور مورد هدف قرار  گرفت تا به خودباوری ما آسیب بزنند که مقام معظم رهبری در این خصوص بارها هشدار دادند تا غفلت نکنیم.

حجت الاسلام خضری تاکید کرد : در دولت سیزدهم بعد از۱۰ سال رئیس جمهور محترم شورای ماهواره و فضا را تشکیل دادند و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قادر شده ماهواره را در مسافت ۵۰۰ کیلومتری به فضا پرتاب کند.

وی اظهار امیدواری کرد با تبعیت از رهبری و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و تقویت خود باوری بتوان به دستاوردهای مناسبی دست یافت.

انتهای پیام 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز