سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی تولید شد

۱۴۰۱/۰۱/۰۶ - ۱۳:۳۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۱۲۷۸۰
سال گذشته ۱۱ میلیارد و  ۶۰۰ کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی تولید شد
مدیرعامل شرکت نیروگاه شهید رجایی گفت: در سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، علی فرهور در این باره اظهارزداشت: در سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۳۴ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید شد و به شبکه سراسری تحویل داده شد.

فرهور تصریح کرد: از این میزان انرژی تولید شده، پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۸۵۹ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۶ میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۱۷۵ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.

images

مدیرعامل شرکت نیروگاه شهید رجایی قزوین یادآورشد: در مدت ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰، تولید انرژی الکتریکی خالص در این نیروگاه، حدود یک درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ افزایش داشته است.

فرهور در خصوص میزان تولید انرژی در اسفند سال گذشته نیز گفت: در اسفند ماه سال گذشته، میزان ۶۷۵ میلیون و ۳۵۶ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

وی افزود: از این میزان تولید، ۳۳۶ میلیون و ۳۴ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۳۹ میلیون و ۳۲۲ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه تولید شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز