۲ هزار گردشگر از فعالیت های بشردوستانه هلال احمر قزوین بهره مند شدند

۱۴۰۱/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۹:۲۴
کد خبر: ۱۳۱۲۸۲۹
۲ هزار گردشگر از فعالیت های بشردوستانه هلال احمر قزوین بهره مند شدند
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: بیش از 2 هزار گردشگر نوروزی از فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه ارائه شده توسط جوانان جمعیت در پستهای نوروزی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ نادر میرزایی در این باره اظهالرداشت: با آغاز اجرای طرح نوروزی تا پایان روز پنجم سال ۱۴۰۱ با مشارکت و تلاش اعضای جوان و فعال این جمعیت دو هزار و 255 نفر از گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به استان قزوین از خدمات ایستگاه‌ ایمنی و سلامت سفر اطلاع ‌رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر استفاده کردند.

image_2022_3_26-18_19_59_998_wdR

وی بیان کرد: در این مدت اعضای جوان و فعال این جمعیت در شش پست ثابت و سیار، آموزش مهارتهای ترافیکی را به یک هزار و 857 گردشگر و مهارت‌های امداد و کمک‌های اولیه را به 345 گردشگر ارائه دادند و دو هزار و 523 مسافر نوروزی را به نقاط ایمن شامل اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی، ساحلی و عمومی راهنمایی کردند.

میرزایی تصریح کرد: در مدت اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی، اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر به 903 گردشگر ورودی به استان قزوین انجام شد و یک هزار و 219 کودک از فضای دوستدار کودک نیز استفاده کردند.

وی افزود: همچنین 105 نفر از مسافران نوروزی نماز خود را در خیمه های نماز برپا شده توسط اعضای جوانان این جمعیت اقامه کردند و یک هزار و 465 گردشگر نیز به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند.

image_2022_3_26-17_56_41_66_k7l

میرزایی گفت: یک هزار و 226 نفر در پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک ساز) این جمعیت مشارکت کرده و از طرح یاد شده حمایت کرده‌اند.

وی یادآورشد: از آغاز اجرای طرح نوروزی، خدمات امداد و کمک های اولیه به 61 گردشگر نوروزی نیز ارائه شده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهارداشت: 348 مسافر نوروزی ورودی نیز به استان قزوین آموزش سنجش فشار خون را فرا گرفتند و یک هزار و 711  قلم محصولات فرهنگی در بین مسافرین نوروزی توزیع شده است.

image_2022_3_26-18_20_18_686_m5R

میرزایی گفت: در اجرای طرح نوروزی اعضای جوانان هلال احمر قزوین در 3 پست ثابت و 3 پست سیار در قالب تیم های سحاب (سامانه حمایت های امدادی و بشردوستانه) در مبادی ورودی و نقاط پرتردد استان از 25 اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ خدمات بشردوستانه به مسافران ارائه می کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز