آماده باش جمعیت هلال احمر استان قزوین در روز طبیعت

۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۸:۰۲
کد خبر: ۱۳۱۴۳۰۱
آماده باش جمعیت هلال احمر استان قزوین در روز طبیعت
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: نیروهای امداد و نجات و واکنش سریع این جمعیت با استقرار در نقاط پر خطر استان آماده خدمت رسانی به مردم در روز طبعیت هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ حکمت الله هاشمی، در این باره اظهارداشت: با آماده باش کامل نیروهای جمعیت هلال احمر استان قزوین در روز طبیعت این جمعیت خدمت رسانی لازم را انجام می دهد.

وی افزود: توجه به اینکه برخی از شهروندان در روز طبیعت به ارتفاعات و تپه‌های اطراف شهر‌های محل سکونت خود اقدام می‌کنند لذا به منظور جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی و پاسخگوئی سریع به حوادث احتمالی نیرو‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر امروز در نقاط مختلف استان مستقر شده اند.

هاشمی تصریح کرد: تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین در منطقه کوهستانی باراجین از دیروز ۱۱  فروردین مستقر شده اند و تا پاسی از امشب ۱۳ فروردین ماه در این منطقه حضور خواهند داشت.

images

وی بیان کرد:  ۲۳ پایگاه امداد و نجات در مناطق مختلف استان قزوین همچنان در آماده باش کامل هستند و امروز شنبه سیزدهم فروردین تعداد ۱۰۰ نجاتگر با تجربه و آموزش دیده در مناطق مختلف استان قزوین مستقر شده اند تا در صورت نیاز خدمت رسانی کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: تیم‌های واکنش سریع در دو بخش برادران و خواهران از سوی جمعیت هلال احمر استان قزوین در محدوده بوستان ها، تفرجگاه‌ها و مناطق کوهستانی مستقر شده اند.

هاشمی اظهارداشت: در صورت وقوع حادثه هموطنان می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۱۲ (ندای امداد جمعیت هلال احمر) هر گونه حوادث جاده‌ای و کوهستانی را به پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت در محور‌های مواصلاتی استان قزوین اطلاع دهند.

وی افزود: از مردم درخواست می‌شود در روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی و همچنین روز طبیعت خونسردی خود را حفظ کرده و با آرامش کامل در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های درون شهری رانندگی کنند و در صورت بروز حادثه با شماره‌های اضطراری اعلام شده تماس بگیرند.

2407759

وی افزود: از مردم استان درخواست می‌کنیم مراقب طبیعت باشند و از آتش زدن جنگل‌ها و مراتع و شکستن شاخه‌های درختان، در روز طبیعت نیز خودداری کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز