تحقق و توسعه مدارس سبز و آینده از رویکردهای سازمان نوسازی است

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۶:۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۳۱۷۳۰۶
تحقق و توسعه مدارس سبز و آینده از رویکردهای سازمان نوسازی است
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: توسعه مدارس سبز و آینده و تکمیل طرح استاندارد سازی فضاهای آموزشی از مهمترین رویکردهای سال جاری است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ عصر یکشنبه در مراسمی با حضور ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان و ارمغان رییس انجمن خیرین مدرسه ساز استان ضمن تقدیر از خدمات ۳۶ ساله عسگرعلی جوانبخت مدیرکل سابق، ابراهیم سعادتفر به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی  مدارس استان قزوین منصوب شد.

داریوش ورناصری در این مراسم گفت: امسال در دولت جدید تاکید بر انتخاب مدیران نیروهای داخل سازمان و جوان بود و امیدواریم کارها جهادی پیش برود.

وی گفت: عملکرد آقای جوانبخت برای ما قابل تقدیر است و از تجربه ایشان در سایر استانها نیز استفاده کردیم و در یک مقطع تصمیم گرفتیم از چند مدیر توانمند درخواست کنیم در مناطق زلزله زده حضور پیداکنند و ساخت و ساز بیشتر شود که نتیجه گرفتیم.

image_2022_4_10-17_18_10_146_QWc

ورناصری تصریح کرد: مدیران خوب را قدردان هستیم و از مدیر جدید انتظار داریم با برنامه ریزی جلو بروند تا کارها عقب نماند. 

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: سیاست های سازمان و نگاه اصلی ما امسال تاکید بر چند محور است. 

وی گفت: مدیریت سبز از مهمترین رویکردهای امسال است و هیچ پروژه آموزشی  شروع نمی شود مگر شاخص های مدرسه سبز در آن لحاظ شود.

ورناصری تصریح کرد: اگر در استان طرح جدید شروع شود باید موارد مدرسه سبز در آن مورد توجه قرار گیرد.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد:  مکان یابی مدارس جدید از دیگر محورهاست که می تواند مشکلات استقرار فضاهای آموزشی را حل کند.

image_2022_4_10-17_18_12_516_u99

این مسئول یادآورشد: استانداردسازی سیستم گرمایشی  امسال بایستی با سرعت بیشتری عملیاتی شود و مدارسی که فاقد سرویس بهداشتی مناسب هستند مورد توجه قرار گیرند.

وی گفت: تحقق طرح (مدارس آینده) از رویکردهای دیگر امسال است که درحال حاضر فراخوانی آماده شده که مدارس آینده چه ویژگی داشته باشند و نگاه ویژه ای به آن صورت گیرد.

ورناصری از مدیران نوسازی خواست برای جذب اعتبارات تا قبل از سال مالی تا ۳۱ تیرماه اقدام کنند.

 در ادامه ضمن تقدیر از خدمات عسگرعلی جوانبخت مدیرکل سابق، ابراهیم سعادتفر به عنوان سرپرست جدید نوسازی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز