حمایت واقعی از تولید موجب تقویت امنیت اجتماعی و کاهش آسیب ها می شود

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۷:۰۳:۰۹
کد خبر: ۱۳۱۹۵۰۵
حمایت واقعی از تولید موجب تقویت امنیت اجتماعی و کاهش آسیب ها می شود
دادستان قزوین گفت: با اصلاح و بازنگری در قوانین بازدارنده تولید و حمایت واقعی از تولیدکنندگان صمن تقویت امنیت جامعه باید به کاهش آسیب های اجتماعی نیز کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین شنبه شب با حضور اعلایی استاندار، میرابوطالب بدری، مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی کشور، پیله فروش معاون اقتصادی، افضلی رئیس سازمان صمت، صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، جمعی از صنعتگران و صادرکنندگان در تالار ایرانیان قزوین برگزار شد.

محمد قاسمی در این مراسم گفت: از فعالان حوزه اقتصادی تشکر می کنیم که به عنوان مبارزان سنگر جهاد اقتصادی علیرغم سختی ها این سنگر را خالی نکردند.

image_2022_4_17-3_25_14_202_Sub

وی اضافه کرد: درتولید و اقتصاد مشکلات عدیده داریم که باید برطرف شود تا تولیدکنندگان ما فقط دغدغه تولید داشته باشند.

دادستان قزوین یادآورشد: همراه نبودن قوانین با پروسه تولید موجب هدر رفتن قدرت تولید می شود لذا در ستاد اقتصاد مقاومتی با ظرفیت هایی که وحود دارد باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا از موانع عبور کنیم.

قاسمی تصریح کرد: در شرایط کنونی نیازمند بازنگری درقوانین و مقررات هستیم وبه نظر می رسد این قوانین بایستی رویکرد حمایتی داشته باشد و مانع تولید نشود.

وی گفت: تصمیمات و بخشنامه هایی که یک شبه صادر می شود مانع تولید است و باید به گونه ای گام برداریم تا با حمایت از تولید به کاهش آسیب های اجتماعی نیز کمک شود.

ثثثث

دادستان قزوین اظهارداشت: باید بپذیریم که در شرایط کنونی تعطیلی حتی یک واحد تولیدی می تواند مشکلات عدیده ای برای جامعه ایجاد می کند و اگر به امنیت اجتماعی و پایدار نیازمندیم بایستی از تولید حمایت کنیم.

در ادامه از 25 تن از صادرکنندگان استان و یک صادرکننده نمونه ملی تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز