آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۲۰۰۹۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته، فوتی ناشی از کرونا نداشتیم اما حال 9 بیمار وخیم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در مورد وضعیت کرونایی استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته با ابتلای 24 بیمار جدید به ویروس کرونا در حال حاضر تعداد افراد بستری در بیمارستانها به 88 نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته، فوتی ناشی از کرونا نداشتیم اما حال 9 بیمار وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 11 نفر هستند و در مدت یاد شده تعداد 16 نفر از بیماران نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دیدبان گفت: از ابتدای انتشار ویروس مهلک کرونا تاکنون 50 هزار و 144 نفر در بیمارستانهای استان بستری شدند و دو هزار و 881 نفر نیز متاسفانه فوت کرده اند.

وی بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا تاکنون به 142 هزار و 976 نفر رسیده و موارد محتمل و مشکوک نیز تعداد 24 هزار و 94 نفر گزارش شده است.

به گفته این مسئول با کمک کادر درمانی و بهداشتی تاکنون 40 هزار و 916 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستانها مرخص شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: در حال حاضر 96.22 درصد جمعیت بالای 12 سال استان نوبت اول و 89.19 درصد نوبت دوم و 42.06 درصد نیز نوبت سوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

دیدبان یادآورشد: همچنین 17.30 درصد جمعیت 5 تا 12 سال نوبت اول و 7.32 درصد جمعیت نیز دز اول و دوم واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز