آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۰۵۱۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته، خوشبختانه هیچ بیماری بر اثر ابتلا به کرونا در استان فوت نکرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در مورد وضعیت کرونایی استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته تعداد 33 بیمار دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند و افراد بستری در بیمارستانها به 107 نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته، فوتی ناشی از کرونا نداشتیم اما حال 9 بیمار وخیم است که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان در حال حاضر 3 نفر ثبت شده و در این مدت 14 نفر از بیماران نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

دیدبان گفت: از ابتدای انتشار ویروس مهلک کرونا تاکنون 50 هزار و 177 نفر در بیمارستانهای استان بستری شدند و دو هزار و 881 نفر نیز متاسفانه فوت کرده اند.

وی بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا تاکنون به 142 هزار و 979 نفر رسیده و موارد محتمل و مشکوک نیز تعداد 24 هزار و 125 نفر گزارش شده است.

images

به گفته این مسئول با کمک کادر درمانی و بهداشتی تاکنون 40 هزار و 930 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: در حال حاضر 96.22 درصد جمعیت بالای 12 سال استان نوبت اول و 89.19 درصد نوبت دوم و 42.09 درصد نیز نوبت سوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

دیدبان یادآورشد: همچنین 17.49 درصد جمعیت 5 تا 12 سال نوبت اول و 7.52 درصد جمعیت نیز دز اول و دوم واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز