مجلس در کنار دولت قرار دارد تا حل مشکلات کشور تسریع شود

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۱۳۵۳
مجلس در کنار دولت قرار دارد تا حل مشکلات کشور تسریع شود
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی دولت و مجلس در حد مطلوبی است و تلاش می کنیم با پشتیبانی از دولت مشکلات کشور سریعتر برطرف شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ روز پنجشنبه در مراسمی با حضور اسفندیاری معاون اجتماعی، فرهنگی سازمان تامین اجتماعی، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، ، عیدعلی کریمی دبیر اجرایی خانه کارگر، محمد اسدی مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و مدیران دستگاههای اجرایی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند ۳۳ ساله دکتر محمد صادق بابایی مدیرکل سابق، محسن شمس الدینی مقدمی به عنوان سرپرست جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین معرفی شد.

رجب رحمانی در مراسم معارفه سرپرست مدیریت درمان استان قزوین گفت: از مجموعه کارکنان و مدیران تامین اجتماعی که در دوران کرونا زحمت کشیدند تشکر می کنیم 

000

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسائل استان قزوین بیشتر کشوری است و با جایگاهی که در بخش های صنعتی و کشاورزی داریم و محل تردد استانهای دیگر هستیم بایستی نگاه ملی به آن داشت و امکانات پزشکی و درمانی آن را در حد فرا استانی تامین کرد.

وی گفت: قزوین یک استان حادثه خیز است و سوانح جاده ای زیادی در آن رخ می دهد لذا بایستی امکانات پزشکی و بیمارستانی آن نیز جوابگوی این تعداد سوانح جاده ای باشد.

رحمانی اظهارداشت: باید قزوین از نظر پزشک و تجهیزات درمانی با نگاه ویژه مدیران کشوری مورد توجه قرار گیرد تا بتوان خدمات مناسبی به مردم ارائه کرد.

وی اضافه کرد: هماهنگی دولت و مجلس در حد مطلوبی است و در دو جلسه مشترک مسائل مختلف را بررسی کرده ایم و بنا داریم با اتحاد دولت و مجلس کارها پیش ببریم هرچند در این میان برخی اختلاف ها طبیعی است.

رحمانی تصریح کرد: امروز دولت در مرکز مشکلات است و باید کمک کنیم تا از آنها عبور کند و در این میان مجلس ریل گذار و ناظر دولت است و با اتحاد می توانیم به پیشرفت کشور کمک کنیم.

وی گفت: در راس سازمان تامین اجتماعی مدیری قوی حضور دارد البته کمبودهایی نیز هست و دولت چند ماه است که سر کار آمده و باید کمک کنیم تا اهدافش را پیاده کند.

333333

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: باور داریم دولت های قبلی هم در حد توان خود کار کرده اند و هیچ دولتی خیانت نکرده و قرار نیست دولتهای گذشته را زیر سوال ببریم ولی باید منصف باشیم و بپذیریم هر دولتی نقاط قوت و ضعف داشته است.

مدیران به شهرستانها توجه بیشتری کنند 

وی اضافه کرد: از مسئولان انتظار داریم به شهرستانها توجه کنند و در تاکستان اگر تجهیزات پزشکی از جمله سی تی اسکن تامین شود قادریم به شهرهای اطراف هم خدمات دهیم و از مراجعه مردم به مرکز استان جلوگیری شود.

رحمانی گفت: یک طرح چهارگانه برای تاکستان تعریف کرده ایم که با تفویض اختیار و تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی قادریم غرب استان را پوشش درمانی دهیم.

وی اظهارداشت: پشتیبان مدیران هستیم و به مسئولان دلسوز کمک می کنیم تا با خدمت رسانی موجب دلگرمی مردم شوند.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تقویت صندوق های بازنشستگی و کمک به استقلال آنها را ضروری دانست و گفت: وابستگی صندوق های بازنشستگی به دولت موجب تضعیف آنها می شود.

رحمانی یادآورشد: امسال مشکلات بهداشت و تامین اجتماعی در بودجه منطقی تر دیده شده و نمایندگان استان پشتیبان وزیر هستند اما انتظار داریم به استان کمک های بیشتری شود.

قققققق

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمزمه های شومی هست تا بین مجلس و دولت اختلاف بیندازند ولی باید دانست یک نماینده حق دارد اظهارنظر و به مطالبات مردم رسیدگی کند و شان نمایندگان، همان شان مردم است و همه باید در میان مردم باشیم و مشکلات آنها را پیگیری کنیم. 

وی از خدمات دکتر بابایی تقدیر کرد و گفت: ایشان مدیر شاخصی بودند که بایستی از تجارب ارزنده ایشان در سایر بخش ها استفاده شود.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات محمد صادق بابایی مدیرسابق، محسن شمس الدینی مقدمی به عنوان سرپرست جدید مدیریت درمان استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز