آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۹:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۱۵۰۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با ابتلای 29 بیمار جدید تعداد افراد کرونایی بستری در بیمارستانهای استان به 115 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در این باره اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته 29 شهروند دیگر با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند اما در این مدت هیچ فوتی نداشتیم.

وی اضافه کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 9 نفر و بیماران بدحال نیز 3 نفر هستند که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

به گفته ارداقیان تعداد افراد بستری در بیست و چهار ساعت گذشته به 115 نفر و افراد ترخیص شده نیز 27 نفر گزارش شده است. 

وی تصریح کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون تعداد افراد بستری در بیمارستانها از 50 هزار و 259 نفر گذشته و فوتی های کرونایی نیز 2 هزار و 881 نفر بوده است.

ارداقیان یادآورشد: همچنین مجموع موارد قطعی ابتلا به کرونا 143 هزار و 18 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 24هزار و 198 نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: با کمک کادر درمانی و پزشکی تاکنون 40 هزار و 997 نفر از بیماران کرونایی پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

888

واکسیناسیون 96 درصد جمعیت استان

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون نیز گفت: در حال حاضر 96.22 درصد جمعیت بالای 12 سال استان دوز اول 89.19 درصد این گروه سنی نوبت دوم و 42.17 درصد این جمعیت هر سه نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

ارداقیان اظهارداشت: هعمچنین 18.11 درصد گروه سنی 5 تا 12 سال استان نوبت اول و 7.99 درصد این گروه سنی نوبت دوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز