مردم شهرستان آبیک برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس آماده می شوند

۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۲۰۵۹
مردم شهرستان آبیک برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس آماده می شوند
فرماندار شهرستان آبیک گفت: مقدمات برگزاری راهپیمایی روز قدس در این شهرستان مهیا شده و مردم مومن منطقه برای حضور گسترده و باشکوه در این راهپیمایی آماده می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس روز یکشنبه به ریاست فرماندار شهرستان آبیک در سالن جلسات فرمانداری شهرستانبرگزار شد.

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در این جلسه با اشاره به محل برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارداشت: راهپیمایی روز قدس در شهر آبیک از ساعت   10.30 دقیقه از خیابان شهرداری رو به روی حوزه ثارالله آغاز شده و در ادامه به سمت بلوار آیت‌الله طالقانی، بلوار امام خمینی (ره)، خیابان سید ابوتراب موسوی و در انتها به سمت مصلی نماز جمعه آبیک برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس در سایر شهرهای شهرستان آبیک نیز با هماهنگی شهرداری‌ها برگزار خواهد شد و مردم روستاهای پر جمعیت نیز با هماهنگی بخشداران می‌توانند راهپیمایی روز قدس را در روستاهای خود برگزار کنند.

فتوحی یادآورشد:  مردم آبیک در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره پشتیبان راه امام راحل و ولایت فقیه بوده اند و در این عرصه نامی ماندگار از خود به یادگار ثبت کرده‌اند.

فرماندار شهرستان آبیک خواستار ایجاد فضاسازی مناسب توسط شهرداری‌ها و سایر ارگان‌ها شد و گفت: یکی از این مناسبت ها روز قدس است که مردم آبیک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همواره با حضور پر شور خود بیعتی ماندگار با ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران معاصر دارند.

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان آبیک نیز در این جلسه گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای یادآوری مظلومیت مردم فلسطین و نه گفتن به استکبار جهانی و صهیونیسم نشانه ای از نبوغ و آینده نگری حضرت امام (ره) بود.

وی تصریح کرد: همه ما در برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم و ایجاد زمینه حضور مردم سهیم هستیم.

image_2022_4_24-14_4_31_939_2bm

صادق پور یادآورشد: روز قدس همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند، روز حیات مجدد اسلام است، زیرا که در مقابل دشمن اصلی اسلام ، مسلمانان و مردم آزاده جهان بپا می خیزند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک اظهارداشت: روز قدس متعلق به مردم و اسلام است و امروز اهمیت آن نسبت به سال‌های گذشته در بیداری مردم جهان بر ضد استکبار و صهیونیست موثر تراست.

صادق‌پور اضافه کرد: این راهپیمایی روز حمایت از مظلومین جهان است و از تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم با اطلاع رسانی دقیق و ساماندهی در این راستا، حضور پرشور مردم  را همچون سال‌های گذشته فراهم کنند.

این مسئول استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها را تأثیر گذار دانست و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و مذهبی می‌تواند در برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم نقش مهمی ایفا کند.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز