آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲:۲۹
کد خبر: ۱۳۲۲۴۰۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با ابتلای 47 بیمار جدید به کرونا افراد بستری در بیمارستانهای استان به 101 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در خصوص بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته موارد قطعی ابتلا به کرونا 4 نفر و بیماران بدحال نیز دو نفر گزارش شده است.

وی افزود: خوشبختانه در بیست و چهارساعت گذشته هیچ بیماری بر اثر کرونا جان خود را از دست نداده است.

دیدبان تصریح کرد: با کمک کادر درمانی و بهداشتی در این مدت 45 بیمار کرونایی پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 50 هزار و 361 نفر از بیماران با ابتلا به این ویروس در بیمارستانهای استان بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی اظهارداشت: متاسفانه تاکنون 2 هزار و 884 نفر از بیماران بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

61899211

دیدبان گفت: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 143 هزار و 33 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 24 هزار و 294 نفر ثبت شده است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین با کمک کادر پرستاری و درمانی تاکنون 41 هزار و 107 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: تاکنون 96.22 درصد جمعیت بالای 12 سال استان در نوبت اول، 89.19 درصد نوبت دوم و 42.20 درصد نیز نوبت سوم واکسن را دریافت کرده اند.

وی گفت: در حال حاضر 18.61 درصد جمعیت 5 تا 12 سال نیز نوبت اول و 8.7 درصد این گروه سنی نوبت دوم واکسن دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز