رئیس جمهور روز چهارشنبه به قزوین سفر می کند

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۲۶۱۴
رئیس جمهور روز چهارشنبه به قزوین سفر می کند
آیت‌الله رئیسی در بیستمین سفر استانی خود، روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت به همراه چند تن از وزرا به قزوین سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ آیت الله رئیسی در بیستمین سفر خود روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت به قزوین سفر می کند.

بر اساس گزارش های دریافتی چند تن از اعضای هیئت دولت از جمله وزرای صمت( احتمالا)، کشاورزی، نیرو و اقتصاد و دارایی، بهداشت و درمان و رئیس سازمان محیط زیست، رئیس جمهور را در این سفر همراهی خواهند کرد.

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، ستاد ارتباط مردمی این وزارتخانه در قزوین با حضور مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مستقر می‌شود.

به گفته محمد حسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در این ستاد دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکیل میزهای خدمت آماده پاسخگویی به پرسش‌ها، مشکلات و نیازهای اهالی فرهنگ و هنر استان خواهند بود. 

رئیسی 787

این ستاد به منظور پاسخگویی به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و نیروهای سازمان حج و زیارت، شورای اطلاع رسانی (صدا و سیما)، کتابخانه‌ها و خبرگزاری‌ها می‌توانند برای طرح سؤالات، پیشنهادها و مطالبات و مسائل مرتبط به حوزه کاری خود به میزهای خدمت مراجعه کنند. 

ستاد ارتباط مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۲ روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین تشکیل می شود.

همچنین ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت نامه‌های مردمی به رئیس جمهور تعیین شده است.

در حال حاضر نمایندگان تمامی دستگاه های اجرایی استان در محل دانشگاه آزاد اسلامی مستقرشده و آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی هستند و سامانه ۱۱۱ نیز برای ارتباط مردمی پیش بینی شده است.

سفر آیت الله رئیسی به استان قزوین از رویدادهای مهمی است که با مصوباتی که خواهد داشت بدون تردید در توسعه و تحول اساسی استان تاثیرگذار خواهد بود. 

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز